גוגל הודיעה כי המועד האחרון למעקב מקביל (מדידת קליקים בקמפיין שנועדה להאיץ את תהליך הטעינה למשתמשים) לקמפיינים של מודעות וידאו הוא 30 באפריל.
מעקב מקביל מבטיח שלא תהיה האטה בחוויית המשתמש בכך שהוא לוקח את המשתמש ישירות לדף הנחיתה או ליעד בזמן שהמעקב מתרחש ברקע. המעקב מתרחש במקביל לטעינת דף הנחיתה. זה כבר יושם במודעות שמיועדות לרשת החיפוש, וגוגל אומרת כעת שהיא תפסיק את המעקב הוותיק יותר לקמפיינים בווידאו עד לתאריך 30 באפריל 2021.
ההודעה הזו של גוגל מצד אחד מאלצת משווקים לחפש ספק אחר של מדידת קליקים לקמפיינים בווידאו, מצד שני זה בעצם יאיץ את חווית המשתמש של קהלי יעד הלוחצים על מודעות מווידאו שכן יעדים יטענו מהר יותר בגלל שתיפסק המעורבות של מדידה ברקע.
חדשות נוספות שיכולות לעניין אותך
קידום דף הבית באתר למוצרים מקוונים
איך לכתוב תוכן שייתן פייט למתחרים?
איך לעשות שימוש מיוחד בשיווק דיגיטלי?
איך לקבל יותר חשיפה על סרטון ב- linkedin?
העדכונים החדשים של גוגל שיעזרו לכם לשווק טוב יותר
כיצד לכתוב תוכן SEO מנצח?
עדכון YouTube: אפשרות לראות באילו ערוצים צופה הקהל שלכם
דרכים חדשות ליוצרים להרוויח כסף ב- YouTube
האם וכיצד תמונות במודעות משפיעות על הרכישה?
מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש הופכות לברירת המחדל ב- Google Ads
גוגל הודיעה כי קמפיינים ייעודיים ב- Gmail יפסקו ב 1 ביולי 2021
LinkedIn מספקת טיפים חדשים כיצד ליצור תוכן B2B מרתק
עדכון Page Experience של גוגל אמור לצאת במאי 2021
רוצים טיפים שיווקים וטובים על פרסום בלינקדאין לקראת 2021?
גוגל מוסיפה תכונות חדשות של עריכת וידאו ל Google Photo
Shopify מרחיבה את מערכת הסליקה שלה לפייסבוק ולאינסטגרם
פייסבוק מציעה כסף ליוצרי TikTokלשימוש ב Facebook reels
פייסבוק מספקת טיפים ליצירת תוכן יעיל ב- Instagram Reels
אינסטגרם מתכננת להשיק סטרימינג בשידור חי רב משתתפים החודש
פייסבוק הודיעה כי תבדוק צמצום תוכן פוליטי בפיד
אינסטגרם לקראת פיתוח של עדכוני וידאו דמוי TIK TOK בסטורי