גוגל הודיעה כי המועד האחרון למעקב מקביל (מדידת קליקים בקמפיין שנועדה להאיץ את תהליך הטעינה למשתמשים) לקמפיינים של מודעות וידאו הוא 30 באפריל.

מעקב מקביל מבטיח שלא תהיה האטה בחוויית המשתמש בכך שהוא לוקח את המשתמש ישירות לדף הנחיתה או ליעד בזמן שהמעקב מתרחש ברקע. המעקב מתרחש במקביל לטעינת דף הנחיתה. זה כבר יושם במודעות שמיועדות לרשת החיפוש, וגוגל אומרת כעת שהיא תפסיק את המעקב הוותיק יותר לקמפיינים בווידאו עד לתאריך 30 באפריל 2021.

ההודעה הזו של גוגל מצד אחד מאלצת משווקים לחפש ספק אחר של מדידת קליקים לקמפיינים בווידאו, מצד שני זה בעצם יאיץ את חווית המשתמש של קהלי יעד הלוחצים על מודעות מווידאו שכן יעדים יטענו מהר יותר בגלל שתיפסק המעורבות של מדידה ברקע.

חדשות נוספות שיכולות לעניין אותך

דילוג לתוכן