דפי נחיתה הם חלק מהותי במסע המשתמש ויש להם תפקיד חשוב בגירוי המשתמש להמרה שנקבעה מראש. עם מחשבה והשקעה, הם יכולים להיות מוקדי הכוח של אסטרטגיית התוכן של הלקוח. ההגדרה הבסיסית של דף נחיתה היא עמוד ייעודי באתר שאליו מגיעים ישירות ממקור חיצוני כמו מודעה בתשלום, קישור באתר או ניוזלטר.

דף הנחיתה הוא הגרסה הדיגיטלית של מכתב השיווק הישיר, הוא צריך להיות ממוקד ומפוקס בתוצאה ספציפית אחת. מטרת דף הנחיתה היא לעורר לפעולה שנקבעה מראש באמצעות עיצוב איכותי שיחבר את המשתמש לעסק או לשירות וישכנע אותו לפעול (בד"כ להשאיר ליד).

ניתן לבנות ולעצב דפי נחיתה למטרות SEO כדי ללכוד תעבורת חיפוש אורגנית. ניתן להשתמש בהם גם עם פרסום בתשלום באמצעות מנועי חיפוש או מדיה חברתית. שני ערוצי הגילוי לדף נחיתה הם:

חיפוש אורגני: כאשר משתמש מוצא את הדף מתוך רישום SERP אורגני. מלבד "עמידה בהבטחה" והכוונה של הביטוי אותו חיפש המשתמש, דף הנחיתה האורגני חייב גם להכיל את המותג וההצעה שלשמה הוא נבנה.

קמפיין ממומן: לדפי נחיתה אלו ניתן לגשת בדרך כלל באמצעות קישור ממודעה בתשלום או בדוא"ל. לתנועה מקמפיין ממומן יש כוונה שיווקית גבוהה ומטרתה להשלים פעולה מאד ספציפית. הדף חייב להיות מעוצב היטב ולהכיל את כל המידע שיגרום למשתמש להתעניין במוצר או השירות.

דף נחיתה קליקינג

דף נחיתה הוא אחד הכלים היותר חשובים בקמפיין ממומן – בעיקר בגוגל. אפיון ומיקוד הדף נחיתה יכולה לעשות את ההבדל בין קמפיין מצוין לקמפיין גרוע וכושל.
אנו מתמחים בבניית דפי נחיתה אינפורמיטיביים מדויקים לקהל היעד, שמצד אחד לא מעמיסים הרבה על הלקוח הפוטנציאלי ומצד שני נותנים את כל המידע הנדרש מהלקוח לדעת על העסק או המוצר לפני שהוא משאיר פרטים. כשלקוח מוציא כסף על מודעות בתשלום, אנחנו בקליקינג רוצים להבטיח שכאשר המשתמש נוחת ביעד בדף הנחיתה, העסק יקבל את הסיכוי הטוב ביותר להפיק תועלת מהקליק הזה.

אנו שמים דגש על המורכבות בין העיצוב והתוכן, אנו עובדים עם אנשי תוכן ועיצוב מהטובים בארץ, תחת ההבנה התמידית שהם לא צריכים לבוא אחד על חשבון השני, אלא לעבוד יחד כדי לקבל אתר מעוצב בצורה נכונה עם תוכן רלווונטי על מנת לספק חווית משתמש מצוינת לגולש.

עיצוב אתרים קליקינג

על עיצוב אתרים

רוב העסקים יודעים שעיצוב אתר טוב הוא חשוב. אחרי הכל, הנוכחות המקוונת של עסק יכולה להגדיל או להוריד את המכירות. עבור עסקים קטנים המתמודדים עם אתגרי עלות או כישורים טכניים מוגבלים, השקעה באתר מעוצב ומקצועי עשויה להיראות מרתיעה, עם זאת, עדויות ומחקרים מצביעים שוב ושוב על העובדה שעיצוב אתרים טוב הוא חשוב, ועיצוב האתר של העסק משפיע על חווית הלקוח, יצירת לידים ובסופו של דבר, על ההכנסות.

מדוע עיצוב אתר חשוב?

עיצוב אתרים חשוב כי ללקוחות אכפת מהעיצוב. בין אם במודע ובין אם לא, כולנו מגיבים לוויזואליה, ואנשים נמשכים באופן טבעי לעיצוב טוב. בכל הנוגע לעיצוב אתרים, מחקרים הראו שוב ושוב שמשתמשים שופטים במהירות את העסק על סמך אמצעים חזותיים בלבד, ולעתים קרובות יפסיקו להשתמש באתר אם הוא מעוצב בצורה גרועה.

כמה מהמחקרים הראו כי 75% מהמשתמשים שופטים לגבי אמינות החברה על סמך עיצוב חזותי בלבד, גוגל הוכיחה כי ללקוח ממוצע לוקח רק 50 אלפיות שניות לקבל רושם ראשוני על העסק מעיצוב האתר, 38% מהגולשים לאתר יפסיקו לפקוד אותו אם התוכן והפריסה לא מעוצבים, כך שעיצוב אתר לקוי לא רק פוגע באמינות, הוא גם יכול להרחיק לקוחות פוטנציאליים. אנשים מעדיפים לצפות בתוכן באתרים מעוצבים, ואם התוכן לא אטרקטיבי, סביר להניח ששליש מהמבקרים ינטשו.

שיפור מכירות באתר איקומרס

דגשים לדפי נחיתה

מעצבי אתרים בימינו חייבים להיות מעצבים אינטראקטיביים ולהיות אחראים על העברת מסרים אסתטיים ויצירה עיצובית נכונה של כל דף באתר. המעצבים נדרשים לשלב בין עיצוב גרפי טוב, טכנולוגיות חדשות והבנה בפסיכולוגיה, בכדי ליצור ממשקי משתמש טובים ורלוונטים לתחום התוכן, תוך כדי הבנת התוכן.

גוגל נותנת דגש בשנים האחרונות בסריקת אתרים על חווית משתמש וממשק משתמש באותה מידה שהיא נותנת חשיבות לתוכן. בעל עסק חייב לעשות את השילוב בין עיצוב נכון ורלוונטי למיקום הנכון של התוכן והשימוש הנכון בו מבחינת כותרת, meta data בממשק בעיצובי של האתר או הדף.

דפי פרסומות מידע, דפי נחיתה ויראליים ודפי פתיחה הם סוגים הדפים הנחשבים לדפי נחיתה, תלוי מאד בתחום העסק. עם זאת, דפים באתר יכולים גם הם להיות דפי נחיתה אורגניים טובים (בתנאי שכמובן עוקבים ורואים שיש תנועה אליהם) ויכולים להביא לקוחות לעסק.

כאשר באים לעצב דף נחיתה, יש מספר שאלות שכדאי לשאול דוגמת: כיצד מתכוונים למשוך מבקרים לדף? מי הולך לבקר בדף? מה נרצה שהמשתמש יעשה בדף? האם הדף מקיים את הבטחתו?

לכן צריך לשים דגש על מספר מרכיבים חשובים מאד בדף:

  • הצעה ייחודית: מה הופך את ההצעה לכל כך מושכת ומפתה? מדוע על המשתמש לנקוט בפעולה? רצוי להשתמש בהצעה שבכותרת כדי למשוך תשומת לב ולעודד את המשתמש לקרוא את הטקסט התומך. חובה לדעת היטב שיטות לכתיבת כותרות נהדרות ולדעת לשכנע (קופירייטינג).
  • קריאה לפעולה (CTA): החלק החשוב ביותר בעמוד! עיצוב נכון יהפוך את כפתור ה-CTA לברור ובולט.
  • יתרונות ההצעה: כאן צריך כמובן להגיע לנפשו של המשתמש, לדעת מה יגרום לו לטוב, מה המוצר שהוא רוצה, מה הוא רוצה לקבל מהמוצר, כיצד הוא מרגיש לגבי המוצר במונחים של: פתרון בעיה קיימת, צבע, מחיר וכו'.
  • הוכחה חברתית: מפה לאוזן ואישור חברתי מספקים אמון וזה ימכור יותר מוצרים ושירותים מכל דבר אחר. אנשים לא אוהבים לקחת סיכונים. חוויה חיובית בקרב אנשים שכבר ניסו את המוצר או השירות נותנת אמינות ומשרה ביטחון שהמוצר יענה על הצרכים של הלקוחות החדשים.

למה צריך לעצב אתר?

למה אנחנו מתכוונים ב"עיצוב טוב"? בטח שמעתם את המשפט "היופי הוא בעיני המתבונן".

אבל למרות שיש בהחלט העדפה אישית באופן שבו אנשים מפרשים עיצוב, מחקרים מראים הרבה עקביות באופן שבו אנו תופסים עיצוב. למעשה, המדע והפסיכולוגיה תומכים ברעיון שאנו נמשכים לדברים יפים, ואנשים מטבעם מגיבים לעיצוב טוב. כל העיצובים משתמשים באלמנטים סטנדרטיים כמו צבע, צורה וגודל. עיצוב טוב מיישם את האלמנטים האלה כדי ליצור שפה ויזואלית עקבית.

חישבו על זה כמו על השימוש בשפה. אנו מתקשרים באמצעות מילים, משפטים וסימני פיסוק עם כללים עקביים כמו איות ודקדוק. כמובן, אנשים מסוימים מיומנים יותר בשפה מאחרים, וזהו בדיוק ההבדל בין "שפה סבירה" ל"שפה רהוטה". באותו אופן, יש דבר כזה כמו "עיצוב טוב" ו"עיצוב גרוע" לאתר. למרות שאולי לא כולנו מיומנים באותה מידה בתקשורת חזותית, מעצבי אתרים מאומנים לדבר בשפה זו. לכן חשוב להשקיע בעיצוב אתר מקצועי ומעוצב המתקשר בצורה יעילה עם הלקוחות והפוטנציאל של העסק או המוצר.

לתיאום פגישת ייעוץ דיגיטלי חינם: