גוגל הודיעה כי קמפיינים ייעודיים ב- Gmail יפסקו ב 1 ביולי 2021

גוגל הודיעה כי החל מ- 1.7.21, מפרסמים לא יוכלו ליצור קמפיינים ייעודיים נוספים ב  Gmail, כמו כן מפרסמים לא יוכלו לערוך קמפיינים נוכחיים ב Gmail. מפרסמים שעדיין ירצו להפעיל מודעות ב- Gmail  יצטרכו להפעיל קמפיינים של Discovery במקום זאת. עדכון זה יכול להיות דרך טובה עבור מפרסמים להרחיב את טווח ההגעה וכן לבחון קמפיינים שונים. הבעיה היא שיש הבדלים ברורים בין האופן שבו מודעות Gmail פועלות מהפורמט הייעודי הנוכחי לעומת האופן שבו פורמטים של Gmail בקמפיינים מסוג  Discovery .

קמפיינים לגילוי ב- Google Ads אינם תומכים באסטרטגיות הצעת מחיר ידניות. נכון לעכשיו, ניתן להשתמש בהצעות מחיר ידניות ובעלות לקליק בקמפיינים המיועדים ל Gmail.

מכיוון שקמפיינים ב Gmail הם חלק מרשת המדיה, יש לנו את היכולת לשלוט באילו מכשירים יוכלו לראות את המודעות ב  Gmail. ממש כמו מודעה רספונסיבית לרשת המדיה, לגוגל תהיה אפשרות לבחון שילובים של רכיבי טקסט אלה במודעת Discovery רגילה. המפרסמים לא יוכלו את הביצועים של שילובי הטקסט.

למפרסמים יש אפשרות במודעת Gmail להשתמש בסרטונים. בקמפיינים הנוכחיים של Gmail, ניתן לשלב סרטון  מיוטיוב.

חדשות נוספות שיכולות לעניין אותך

דילוג לתוכן