קידום דף הבית באתר למוצרים מקוונים

קידום דף הבית באתר למוצרים מקוונים

כשמדובר על קידום דף הבית באתר של מוצרים מקוונים (לרוב חנויות וירטואליות באתרי איקומרס ודפי בית של מוצרי תוכנה), דף הבית הופך להיות יותר מדף נחיתה שעונה לשאילתות על מותג וביקורים ואם הדף לא עונה לצרכי הקידום הוא הופך להיות נכס בעייתי באתר. בחלק מהאתרים, האתר מורכב מדף בית וכמה דפים תומכים שאינם נותנים ערך SEO  מובהק למותג.

כאן נכנס עניין האופטימיזציה לדף הראשי .

קידום דף הבית באתר למוצרים מקוונים

נהוג לחלק את מילות המפתח לקידום אתרי איקומרס או מוצרי תוכנה לשלושה סוגים.

1. מותג

למרות הצורך להתמקד במילות מפתח שלא קשירות למותג, עדיין מומלץ לכלול מונחים הקשורים למותג בדף הבית. רצוי מאד לכלול את  שם החברה או את שם המוצר בתג הכותרת של דף הבית, בדרך כלל בסוף התג. כך נוודא שהמיקוד העיקרי של התג הוא על מילות המפתח העיקריות.

באופן טבעי, פסקה נכונה מבחינת SEO תפזר את שם המותג גם במקומות אחרים בדף: בתיאור המטא, כותרת המשנה הראשית, מתחת לשורת התגים, בטקסט ALT של תמונות ובמקומות אחרים בדף כמו ביקורות.

2. קטגוריות מוצרים

דף הבית הוא המקום לקידום המותג לביטויים שיכולים להביא תנועה טובה. מילות מפתח הקשורות לקטגוריות מוצרים מתארות את הקטגוריה הראשית שהיא בעצם המוצר או המותג. בביטויים אלה ניתן לכלול את מילות המפתח ש"מספרות" למשתמש מה המוצר מבלי לקשר אותו למותג. אלו גם הביטויים שבהם נעשה שימוש לתיאור המוצר בפני לקוחות, משקיעים או בעלי עניין שונים. אפשר גם לעשות שימוש במיילים עסקיים של החברה ובחומרי המכירה כביטויים מקדמי תוכן לחיפוש בדף הבית.

רצוי  לכלול את מילות המפתח הקשורות לקטגוריית מוצרים בתגיות Meta, בתגי H1 של הדף, בפסקת הפתיחה לתוכן הדף ובתגי alt לתמונות.

מילות מפתח הסובבות סביב המוצר

ישנן מילות מפתח רחבות המתארות את המוצר, מתייחסות לתכונות המוצר או לפונקציונליות שלו.  אלה לא מילות המפתח העיקריות, אבל צריך מבחינת SEO למצוא דרך ולקדם אותן בדף. רצוי להשתמש בדף הבית כדי לתמוך בדפים ספציפיים שרוצים ליצור עבורם מילות מפתח. מה עושים?

טיפ טוב הוא להעלות רשימה (בכותרות) של הפונקציונליות של המוצר ואז לקשר כל אחד מאותן כותרות לדף נחיתה רלוונטי.

השימוש במילת המפתח ב anchor text של הקישור מקדמת:

  • הגדלת הרלוונטיות של דף הבית בקרב גוגל ומנועי חיפוש אחרים.
  • סיוע למבקרים למצוא כל תוכן שרלוונטי עבורם.
  • חיזוק סמכות העמודים של אותם נכסים נוספים  כדי לדרג עבור מילות מפתח הקשורות לתכונות המוצר או לפונקציונליות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

חדשות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתייעץ איתנו?