מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש הופכות לברירת המחדל ב- Google Ads
גוגל הודיעה כי RSAs (מודעות רספונסיביות ) יהפכו באופן רשמי לסוג המודעה המוגדר כברירת מחדל עבור קמפיינים לרשת החיפוש ב- Google Ads, אם כי עדיין ניתן ליצור מודעות טקסט מורחבות.
RSAs מאפשרים למפרסמים להזין כותרות מרובות וריאציות לווריאציות שונות של מודעות, ו- Google Ads משתמשת בלימוד מכונה כדי לקבוע באילו ווריאציות להשתמש בהתבסס על השאילתות שאנשים מחפשים. הווריאציות נבדקות כדי לקבוע אילו שילובים מניבים את הביצועים הטובים ביותר. ציון המודעה מאפשר למשווקים להבין כיצד לשפר את ה- RSA שלהם לצורך ביצועים טובים יותר.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp