YouTube מעניקה ליוצרים גישה לנתונים חדשים שיאפשרו להם דרך YouTube Analytics לראות באילו ערוצים אחרים הקהל שלהם צופה באופן קבוע. את הנתונים ניתן למצוא בקטע הניתוח של YouTube Studio.
היוצרים יראו כרטיס חדש המציג ערוצים אחרים שהקהל שלהם צפה במהלך 28 הימים האחרונים.
הנתונים אלה יכולים להוות מקור חשוב לחלק מהתובנות של היוצרים לגבי קהל היעד.
סרטונים שהקהל צפה בהם במהלך השבוע האחרון עשויים לכלול סרטונים פופולריים, סרטונים ישנים, סרטונים מערוצים וסוגים אחרים של סרטונים אקראיים שמצד אחד אינם משקפים את תחומי העניין האמיתיים של הקהל. מצד שני, ערוצים שקהל צפה בהם בעקביות לאורך 28 הימים האחרונים עשויים להיות מייצגים יותר את מה שהקהל הזה רוצה לראות כשהוא מבקר ב- YouTube.
חדשות נוספות שיכולות לעניין אותך
קידום דף הבית באתר למוצרים מקוונים
איך לכתוב תוכן שייתן פייט למתחרים?
איך לעשות שימוש מיוחד בשיווק דיגיטלי?
איך לקבל יותר חשיפה על סרטון ב- linkedin?
העדכונים החדשים של גוגל שיעזרו לכם לשווק טוב יותר
כיצד לכתוב תוכן SEO מנצח?
גוגל תפסיק מעקב מקביל למודעות וידאו עד 30 באפריל
דרכים חדשות ליוצרים להרוויח כסף ב- YouTube
האם וכיצד תמונות במודעות משפיעות על הרכישה?
מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש הופכות לברירת המחדל ב- Google Ads
גוגל הודיעה כי קמפיינים ייעודיים ב- Gmail יפסקו ב 1 ביולי 2021
LinkedIn מספקת טיפים חדשים כיצד ליצור תוכן B2B מרתק
עדכון Page Experience של גוגל אמור לצאת במאי 2021
רוצים טיפים שיווקים וטובים על פרסום בלינקדאין לקראת 2021?
גוגל מוסיפה תכונות חדשות של עריכת וידאו ל Google Photo
Shopify מרחיבה את מערכת הסליקה שלה לפייסבוק ולאינסטגרם
פייסבוק מציעה כסף ליוצרי TikTokלשימוש ב Facebook reels
פייסבוק מספקת טיפים ליצירת תוכן יעיל ב- Instagram Reels
אינסטגרם מתכננת להשיק סטרימינג בשידור חי רב משתתפים החודש
פייסבוק הודיעה כי תבדוק צמצום תוכן פוליטי בפיד
אינסטגרם לקראת פיתוח של עדכוני וידאו דמוי TIK TOK בסטורי