קידום ממומן ביוטיוב בעזרת מודעות in-Stream

קידום ממומן ביוטיוב בעזרת מודעות in-Stream

המטרה של כל משווק בווידאו היא ליצור מודעות וידאו יצירתיות שיגרמו לקהל לצפות בהן כמה שיותר, לפיכך המטרה העיקרית בקידום ממומן ביוטיוב בעזרת מודעות in-Stream היא ליצור מודעות שהצופים לא ירצו לדלג עליהן. במאמר זה נביא מספר רעיונות ליצירת מודעות In-stream הניתנות לדילוג.

כיצד פועלות מודעות In-Stream שניתן לדלג עליהן ב- YouTube?

מודעות סרטון Stream של YouTube מופיעות ישירות בנגן הווידאו. הן פועלות לפני, במהלך או אחרי תוכן באפליקציה לנייד, בדפדפן בשולחן העבודה ובעצם בכל נגני YouTube המוטבעים באתרים.

מתוך שלושת הסוגים הזמינים של מודעות וידאו Stream של YouTube, לא ניתן לדלג על שתיים. כאשר סרטוני YouTube כוללים מודעות שאינן ניתנות לדילוג (עד 15 שניות) או באמפר (עד 6 שניות). לעומת זאת, הצופים יכולים לבטל את הסכמתם לצפייה במודעות שאפשר לדלג עליהן לאחר 5 השניות הראשונות. אבל אם רוצים להבטיח שהצופים יצפו יותר מ -5 השניות הראשונות, צריך ליצור מודעות מספיק טובות שהצופה לא ירצה לדלג. מודעות הניתנות לדילוג יכולות להימשך בין 15 שניות למספר דקות ולתת הרבה ערך לעסק, כל עוד הצופים מספיק מסוקרנים כדי להמשיך לצפות.

בנוסף, מודעות הדילוג לסוגיהן ומודעות באמפר עשויות כולן להניב תוצאות טובות ולהציע החזר שונה על הוצאות הפרסום (ROAS). כדי לייעל את מסע הפרסום בווידאו ב- YouTube, מומלץ לשקול ליצור את כל שלושת סוגי מודעות הזרם ולהשוות תוצאות.

החל מהדגמות תוכנה ועד למבצעים באתרי מסחר אלקטרוני, מודעות In-stream של YouTube מגיעות בכל הצורות והגדלים. אז כיצד ניתן ליצור מודעת וידאו של YouTube שגורמות לקהל להשאר? הנה כמה טיפים לקמפיין הווידאו הבא שלכם ב- YouTube.

קידום ממומן ביוטיוב בעזרת מודעות in-Stream

טיפ 1: שיתוף אופני שימוש במוצר

אז איך אפשר להוכיח לצופים שהם בחרו במוצר הנכון או הם הולכים לבחור במוצר הנכון הבא שלהם? על ידי שיתוף סרטונים המראים שימוש במוצר, כך הצופים יכולים להזדהות בקלות עם המוצר, להבין אותו, לחקור עליו – או בקיצור, להתעניין בו כמוצר פוטנציאלי לקנייה.

עם מודעות In-stream של YouTube אפשר להפוך מקרי שימוש רגילים למקרים מרתקים במיוחד אם יודעים כיצד לעשות שימוש בכוח הסיפור של וידאו: יצירת קטעים קצרים שיכולים לבסס רעיון או להצטרף לעוד קטעים כדי להעביר מסר משמעותי יותר.

 

טיפ מודעות יוטיוב שיתוף אופני שימוש במוצר

טיפ 2: הדגשת יתרונות מרכזיים

רוצים להראות לצופים כיצד הם יכולים להשיג יעדים מרכזיים עם המוצר או השירות? בעזרת מודעת In-stream המציגה הטבות, תוכלו להתמקד בהטבות. חשוב להקפיד לדבר בשפת הלקוחות ולהבין מה הם באמת רוצים להשיג: חיסכון בזמן? קבלת לידים? הבנת תהליך?

חשוב גם לקבוע קצב מכוון לסרטון ולא לחשוף מיידית את ההטבות הגדולות ביותר אלא לבנות סיפור של היתרונות החזקים במהלך 15 שניות או יותר.

טיפ מודעות יוטיוב הדגשת יתרונות מרכזיים

טיפ 3: הצפה של נקודות כאב של לקוחות

רוצים להגיע ללקוחות שעוד לא מוכנים לשמוע על היתרונות של המותג שלכם? יתכן שקהל היעד שלכם עדיין מחפשים פתרונות לבעיה ידועה שהם מתמודדים איתה. במקרים כאלה, חיבור לנקודות הכאב העיקריות של הלקוחות יכולות להיות יעילות ביותר. ניתן לזהות את ה"כאב" של הלקוחות, להציף אותו בווידאו ומיד להביא את הפתרון. ווידאו כזה חייב להיות ארוך מ5-10 שניות אבל ב 5 שניות הראשונות הוא אמור להיות מעניין ולגשת מיידית לבעיה.

טיפ מודעות יוטיוב הצפה של נקודות כאב של לקוחות

טיפ 4: הדגמה מועילה

הדגמת וידאו היא דרך מצוינת להציג בדיוק מה משתמשים יכולים לעשות עם המוצר. סוג זה של מודעת In-stream של YouTube יכול לתת לצופים תחושה כיצד זה מרגיש להשתמש במוצר או בשירות – מה שעשוי להגדיל את העניין הכללי שלהם.

הדגמת מכירות טיפוסית עשויה להימשך 15 דקות או יותר. למרות שטכנית אין הגבלת זמן למודעות In-stream, YouTube ממליץ לשמור אותן על כ -3 דקות. זה אומר שרצוי לרכז את ההדגמה, להאיץ את הווידאו במידת האפשר ולהתמקד רק בתכונות החשובות ביותר.

טיפ מודעות יוטיוב הדגמה מועילה

טיפ 5: הוכחה חברתית

הוכחה חברתית יכולה להיות משכנעת ויש לה את הכוח להפוך את מודעות Stream ב- YouTube לדילוג אפילו יותר יעילות. הוכחה חברתית מראה שלקוחות אחרים רכשו והרוויחו מהמוצר או השירות. הוכחה חברתית יכולה להיות עדות של לקוח שהצופים יכולים להזדהות איתו בקלות או איש ציבור שהצופים מכירים, הוכחה כזו יכולה גם להיות הצגה של מספרים מרשימים, כגון מאות או אלפי לקוחות מרוצים. כך או כך, הוכחה חברתית יכולה לגרום למותג להראות אמין יותר ולהעיד על איכות מוצר או שירות.

טיפ מודעות יוטיוב הוכחה חברתית

טיפ 6: שימוש בהומור

ההתייחסות לנקודות כאב לא תמיד צריכה להיות מתסכלת. במקום זאת, ניתן לייצר מודעות in-Stream ב- YouTube הניתנות לדילוג ולהתמקד בהומור במקום בכאב. מודעות משעשעות נוטות להתבלט מתוכן רציני והן ניתנות בקלות לזכירה, שיתוף וכן יצירת מודעות מוגברת.

טיפ מודעות יוטיוב הומור

טיפ 7: שימוש במספרים

מספרים יכולים להיות משכנעים במיוחד מבחינה חברתית. ישנן דרכים יעילות רבות למנף את יכולת השכנוע במספרים במודעות Stream. לדוגמא, הוספת שכבות טקסט למודעות In-stream של YouTube היא אידיאלית להעברת מידע רב לאורך סרטון ממומן. שילוב מספרים בשכבות על היא דרך חכמה למשוך תשומת לב ולפרק גושי טקסט ארוכים. כדי להשפיע עוד יותר, אפשר להוסיף מספרים ל-CTA ב- Stream. זה יכול לכלול: הנחות, קופונים, קודים ל Pre-sale ועוד.

טיפ מודעות יוטיוב שימוש במספרים

טיפ 8: שימוש בפרסונה להעברת חוויה

כדי להשפיע על הצופים באופן יצירתי, אפשר לעשות שימוש בשחקנים אמתיים המשתמשים פרסונות המזוהות עם קהל היעד להעברת אופי המותג מנקודת מבט אחרת. כדי ליצור דמות אמינה, חשוב לדייק את סוגי הדמויות שקהל היעד יכול להתייחס אליהם בצורה הטובה ביותר.

טיפ מודעות יוטיוב שימוש בפרסונה 1
טיפ מודעות יוטיוב שימוש בפרסונה 2

טיפ 9: וידאו לקמפיינים הקישורים למשחקים

אם אתם עושים קמפיינים בתחום המשחקים, מודעות הניתנות להפעלה נחשבות ללא ספק ליעילות ביותר. מודעות אינטראקטיביות אלה ידועות בשיעורי מעורבות גבוהים ובהחזר ROAS מעולה.

YouTube אינו תומך בתוכן אינטראקטיבי, אבל עדיין מודעות In-stream יכולות להניב תוצאות למשווקי משחקים ולכן מודעות המציגות פעולות בתוך המשחק מביאות קליקים והורדות.

המטרה היא ליצור משחקים דינאמיים עם פסקול קליט המושך את הצופים. לאחר סימן הדילוג של 5 שניות, הסרטון מציג אלמנטים ייחודיים כמו תגמולים במשחק, שיתוף פעולה מרובי משתתפים והתאמות אישיות. CTA של המודעה תהיה למשל הצעה להתחיל לשחק בחינם.

טיפ מודעות יוטיוב משחקים

טיפים לשיפור מיקוד מודעות הווידאו של YouTube

הפקת מודעת זרם מוצלחת של YouTube שניתן לדלג עליה דורשת קריאייטיב נהדר וגם מיקוד יעיל. Google Ads נותן לfo שליטה יחסית גבוהה היכן מוצגות המודעות. כמה מאפשרויות המיקוד הזורמות ביותר ב- stream כוללות:

נושאים

ניתן למקד לנושאי תוכן מסוימים: בידור, אמנות, טיולים, תחבורה. זוהי הדרך היעילה להגיע לקהלים מבוססי-עניין.

מילות מפתח

ניתן להזין מילות מפתח ממוקדות לעסק כדי לעזור ל- YouTube להבין על מה המודעות. כך ניתן להציג את הסרטונים לצד תוכן רלוונטי ולקהלים מתעניינים.

מיקומים

ניתן לציין את ערוצי או סרטוני YouTube שבהם רוצים לפרסם. כך ניתן למקם את המודעות בסרטונים ובערוצים הפופולריים בקרב קהל היעד המתבקש.

דמוגרפיה

ניתן לברור גיל, מין, הכנסה למשק בית או סטטוס הורי כדי להגיע לקהל היעד, כך ניתן להרחיב את הקהל בהתבססות על פרסונה.

פלחי קהלים

ניתן לפרסם לקהלי רימרקטינג (קהל חוזר שהיה למשל באתר או ביצע פעולה שאנו עוקבים אחריה באתר) ופלחים מותאמים אישית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

הכתבה עזרה לך? אולי גם זה יעניין אותך...

שיווק מרפאות שיניים

שיווק דיגיטלי למרפאות שיניים קליקינג מומחית בבניית קמפיינים בגוגל, פייסבוק, טאבולה ואינסטגרם לרופאי שיניים ומרפאות שיניים, עם נסיון עשיר  בבניית תוכן ממיר להתעניינות: תמונות, פלאיירים,

קרא עוד »