בניתם אתר מדהים? מצוין. עכשיו צריך שאנשים ממש יראו אותו ויכנסו אליו. בעזרת טריקים והתאמות פשוטות יחסית הנקראים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), תוכלו להיות מדורגים טוב יותר בגוגל, בינג ומנועי חיפוש אחרים ולהעלות את רמת המודעות לאתר. בין אם האתר הוקם על שרת משותף, VPS או שרת ייעודי, עבודת SEO איכותית תגרום לאתר להופיע בדף התוצאות הראשון לאחר שגולש יחפש ביטוי אותו נרצה לקדם.

למה Content is King?

נכון. תוכן הוא המלך, זה השיעור הראשון בשיווק דיגיטלי, אבל מישהו פעם חשב מדוע? הרי בעולם המהיר של ימינו, תמונה אחת שווה אלף מילים וסרטון שוה כנראה מליוני מילים.

עדיין, תוכן טוב עושה עבודה מצוינת עבור התחום אותו הוא משרת, אבל לא רק…

גוגל סורק את כל האתרים בעולם ומאנדקס אותם בשרתים שלו. גוגל כמנוע אינו בודק אם התוכן רלוונטי או נכון. הוא יודע לאנדקס ולהגיש למחפשים את התוכן לפי מדדים שהוא מכיר: ביטויים נכונים, איכות של דף, חווית השימוש בדף ועוד הרבה מדדים. איש SEO טוב יודע לשלב בין יצירת תוכן מצוין, אינדוקס נכון שלו בגוגל, חווית משתמש שגוגל "יאהב", קישורים פנימה והחוצה לאתר ומהאתר,שימוש בתגים, קוד נכון וביטויים נכונים באתר ועוד.

כל זאת כדי לקדם דפים באתר על ביטויים או נושאים שהגולשים מחפשים.

מנועי החיפוש רוצים להפנות אנשים לעבר התוצאות הסמכותיות והנכונות ביותר ולכן תוכן האתר צריך לשקף זאת. נהוג להחשיב אתר כחנות לכל דבר. מגיע אדם לחנות- מה הוא רואה? מה הוא מחפש? כיצד המוצרים מונגשים לו? האתר צריך לעודד מבקרים לחקור ולשתף את התוכן. אתר איקומרס? דף הבית צריך להדגיש לפחות כמה תמונות של מוצרים מותאמים. מנהלים בלוג? קישור לפוסטים האחרונים ומאמרים. פעולות אלו נכונות לא רק לגולשים, אלא גם למנועי חיפוש כי זה מדגיש להם מה בעל העסק מחשיב כחשוב. מאחר ואיכות התוכן משפיעה מאד על SEO, רצוי ליצור תוכן איכותי על בסיס עקבי שכן מנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים עם תוכן חדש ומשתנה.

בנוסף, יצירת קישורים מחוץ לאתר הכרחית לבניית סמכות בעלת ערך. מנועי חיפוש מחפשים קישורים לאתר מסוים מאתרים מהימנים אחרים, הכוללים את רשתות המדיה החברתיות שהוזכרו לעיל או אתרי אינטרנט אחרים. אם אתר המדורג גבוה "מצביע" (קישור) על האתר שלנו כי הוא מציע תוכן ממוקד ואיכותי, מנועי החיפוש יראו את האתר שלנו כראוי לציון וישפרו את דירוגו.

קידום אורגני SEO

 

זמן טעינה

לפי מחקרי השוק של גוגל, 53% מהגולשים במכשירים הניידים עוזבים אתר אם לוקח יותר משלוש שניות לטעון אותו. בגלל ריבוי המדיה שיכולה להכלל בדפי אתרים היום, זמן הטעינה עולה. אם יש דף שמכיל תמונות, וידאו, קישור לפייסבוק ולשיחת טלפון, מפה של גוגל וטקסט- הדף אמנם יכול להראות מדהים, אך גוגל בודק את המהירות בה נטען הדף כחלק מחווית הלקוח בה דיברנו לעיל.

ניתן לנתח את מהירות האתר באמצעות Google PageSpeed Insights או Pingdom. כלים אלה מציעים מידע מפורט כיצד נוכל לשפר בצורה המקסימלית את זמן הטעינה של האתר. זה כולל החלפת תמונות או סקריפטים שעשוי להימשך זמן מה לטעון. באתרי וורדפרס, רצוי להסיר פלאגינים שאינם קריטיים לאתר ולעשות שימוש בפלאגינים מאיצי אתר דוגמת WP-Rocket, תוסף וורדפרס ששומר דפים במטמון לזמני טעינה מהירים יותר.

עם זאת, חשוב לשים את התוכן במרכז, להציג אותו בצורה ברורה ולעדכן את האתר על בסיס קבוע. בהנחה שמדובר במידע שגולשים זקוקים לו, האתר יזכה לדרוג טוב של SEO.

תאורי מטא דאטה

תיאור מטא הוא קטע קוד בתוך HTML של הדף המופיע בתוצאות מנועי החיפוש מתחת לכותרות הדפים ומסביר את התוכן בצורה קצרה ומתומצתת יותר. כאן ניתן לכתוב תיאורים ארוכים יותר ושונים מכותרות הדפים. בשונה ממה שהיה מקובל בעבר שמקדמי אתרים היו "שופכים" את מילות החיפוש והביטויים לשם, גוגל הענישה על סגנון כתיבה כזה וכיום נהוג שתאורי מטא כתובים בשפה פשוטה. מערכות ניהול תוכן רבות דוגמת וורדפרס, דרופל, וויקס מאפשרות לערוך את תיאורי המטא מבלי לחפור ב-HTML.

קישורים פנימיים

אתר מקבל סמכות במנועי חיפוש כאשר אתרים אחרים מובילים אליו, במיוחד אם אותם דפים חיצוניים נתפסים כאמינים ופופולריים. אלה נקראים קישורים נכנסים והשליטה עליהם היא מוגבלת. מצד שני, למקדם אתרים יש שליטה מלאה על הקישורים הפנימיים. נהוג לקשר מאמרים כדי להביא גולשים ליותר מדף אחד באתר.

קישורים פנימיים צריכים להיות טבעיים ובשימוש מושכל. פסקה שאינה אלא קישורים הופכת ללא קריאה ולכן מנועי החיפוש יורידו דירוג לאותו דף. קישורים שבורים למשל מצביעים חוסר תחזוקה של האתר וגם במקרה זה ירד דירוג ממנועי החיפוש כעונש.

רשתות חברתיות

זה לא סוד שהיום לרשתות חברתיות יש תפקיד אינטגרלי בניהול קשרי הלקוחות מול העסק.
בעזרת הרשתות החברתיות של העסקים(כמו למשל דף עסקי בפייסבוק), לקוחות שרוצים להתעדכן, לשאול שאלות, ולבדוק ביקורות, יכולים לעשות זאת בלחיצת כפתור מהנייד שלהם, מהמחשב שלהם או מכל מכשיר אחר שמחובר.
שימוש נכון בכלי זה יכול לתרום רבות לעסק לבניית קהילה, פורום לשיחה ותקשורת ישירה עם הלקוחות. כמו כן, ברשתות החברתיות יכולים הלקוחות להתעדכן לגבי מבצעים, שירותים חדשים שהעסק מציע, חוות דעת, שעות פעילות ועוד.
כל זה הוא כמובן רק חלק קטן ממה שיש לרשתות החברתיות להציע לעסק שלך, שעליהן אנו מפרטים בכתבות בבלוג.

gmail

סרטוני תדמית

סרטון תדמית עסקי שבנוי טוב יכול לקחת חלק חשוב מאוד בהכרעה שבהחלטה בין העסק שלך לבין העסק של המתחרה שלך. סרטון תדמית טוב יודע להעביר  את המסר ללקוח בקצרה בהתאם למטרות העסק. הפקה של סרטון כזה תעשה לאחר שמאפיינים סטוריבורד שידע לפנות לרגש או לתת מודע של הלקוח ויגרום לו לתעדף את העסק שלכם על פני העסק של המתחרה.
היתרון בסרטון תדמית הוא שהוא מושך חזותית את העין, מתאנדקס טוב במנועי החיפוש ו"זוכה" לחשיפה טובה יותר ברשתות החברתיות.
סרטון תדמית יכול להיות  למשל סרטון אודות העסק, סרטון המלצות על העסק, סרטון על מוצרים חדשים וכו'.

על SEO לצד עיצוב אתרים

מפת אתר

מפת אתר היא קובץ המכיל מידע טקסטואלי והיררכי כדי לספק למנועי חיפוש את דפי האתר, הוידאו, התמונות והאודיו כדי לסרוק במהירות ולהוסיף לאינדקס שלהם. לגוגל ובינג יש מחוללי מפות אתר שימושיים. למעשה, רצוי מאד שאתר יכיל מפת אתר כדי להופיע Google.

מילות מפתח

מהן מילות מפתח? הן המילים העיקריות שמובילות אנשים לאתר מסוים. המטרה היא לבחור מילות מפתח או נושא ממוקד שעליהם האתר יתחרה בחיפוש. עבודה טובה של מילות מפתח לוקחת את האלמנטים השונים של האתר: מאמרים, תמונות, סרטונים, פודקאסטים – ומסכמת אותם במונחים ידידותיים למנועי החיפוש. כמו כן, מילות מפתח צריכות להופיע בתגיות כותרת, תיאורי מטא ותכונות alt. עבודה עם מילות מפתח דורשת אופטימיזציה כך שיתאימו לחיפושים של גולשים. ניתן גם לגבות מילות מפתח סטנדרטיות במילות מפתח "ארוכות זנב", שהן ביטויים לחיפושים ספציפיים יותר. הכותרת של האתר צריכה לזקק את מהות האתר ואת מילות המפתח הרלוונטיות, שכן זה מה שמופיע בתוצאות החיפוש. לכן, יש חשיבות לשם האתר ומילות המפתח עליהן הוא מתחרה כדי למשוך גולשים וסריקות של מנועי חיפוש.

עיצוב

לבסוף, יש חשיבות עליונה לאטרקטיביות של אתר במונחים של ממשק משתמש וחווית משתמש (UI\UX) שכן גוגל מורידה דירוג על אתר מיושן שאינו מכיל חווית משתמש טובה. אחרי הכל, המטרה של גוגל היא להביא את הגולשים לא רק לאתר שבו התוכן שהם חיפשו רלוונטי, אלא לאתר שבו התוכן שהם חיפשו יתן להם חווית גלישה נעימה יותר, עם יותר וידאו, תמונות, קישורים וכו'.  קישורים חיצוניים יקרי ערך, באז של מדיה חברתית והכנסות. בוני האתרים המומלצים שלנו נותנים לך את הכלים לבנות במהירות אתר אטרקטיבי ופונקציונלי.

קידום אתרים SEO במנועי חיפוש

כיצד אנחנו משפרים?

אנו עובדים עם אנשי SEO הטובים בארץ, אנו שמים דגש על ניתוח נכון של נתונים, מילות חיפוש, חיזוק של חולשות עיצוביות באתר, הבאת תנועה לאתר ממקורות שונים בעלי דירוג גבוה על מנת לאפשר לאתר להתקדם על הביטויים השונים במנועי החיפוש.

באמצעות כלים ייחודים של ניתוח תנועות גולשים, ניתן לאתר ולשפר את ביצועי האתר, למקד את התוכן שבתוכו, לדעת במדויק איפה הלקוח עמד ומה עצר אותו לדוגמה מהלשאיר פרטים לחזרה.
אנו יודעים לכוון ולמקד את לקוחותינו ועל-ידי כך לשפר משמעותית את החזר ההשקעה, לאתר את מילות המפתח שמתאימות לעסק ולא פחות חשוב למחוק את מילות המפתח שלא רלוונטיות ולא מניבות תוצאות לעסק. 

שיווק במייל (ניוזלטר)

רשימת תפוצה של לקוחות היא בין הדרכים הכי זולות יחסית בשיווק במדיה הדיגיטלית, ומניבה תוצאות יוצאות דופן ביחס להשקעה הכספית. בין אם יש לכם רשימת תפוצה ובין אם לאו, שיווק לרשימת תפוצה עוזרת למקד תוכן ללקוחות ספציפיים, לעדכן על תוכן חדש באתר, להניע לקוחות פוטנציאלים שרכשו בעבר מוצרים ולשימור התנועה לאתר.

בלוג

בלוג הוא אחד הנכסים היותר משמעותיים באתר. בלוגים תורמים ומקדמים בצורה אורגנית את הנכסים האחרים במדיה הדיגיטלית.
בבלוג תוכלו לפרט אודות שירותים חדשניים, לרשום עובדות שקשורות לשירותים ולמוצרים שאתם מספקים, להוסיף סיפורים אודות המותג שלכם, לשתף חוויות עבודה עם לקוחות ועובדים בחברה ולתת עוד כתבות בעלות ערך ללקוח. כאשר התוכן בבלוג כתוב בצורה טובה ורהוטה, האתר מתאנדקס טוב יותר בגוגל ובשאר המנועים, דבר שמשפיע משמעותית על התנועה האורגנית שמגיעה לאתר  ולכל שאר הנכסים הדיגיטלים של החברה.

שעות פתיחה

לתיאום פגישת ייעוץ דיגיטלי חינם: