קידום אורגני SEO

חשיבות התוכן, הביטויים, הטקסט ואופן ההגשה ללקוח

למה Content is King?

נכון. תוכן הוא המלך, זה השיעור הראשון בשיווק דיגיטלי, אבל מישהו פעם חשב מדוע? הרי בעולם המהיר של ימינו, תמונה אחת שווה אלף מילים וסרטון שוה כנראה מליוני מילים.

עדיין, תוכן טוב עושה עבודה מצוינת עבור התחום אותו הוא משרת, אבל לא רק…

גוגל סורק את כל האתרים בעולם ומאנדקס אותם בשרתים שלו. גוגל כמנוע אינו בודק אם התוכן רלוונטי או נכון. הוא יודע לאנדקס ולהגיש למחפשים את התוכן לפי מדדים שהוא מכיר: ביטויים נכונים, איכות של דף, חווית השימוש בדף ועוד הרבה מדדים. איש SEO טוב יודע לשלב בין יצירת תוכן מצוין, אינדוקס נכון שלו בגוגל, חווית משתמש שגוגל "יאהב", קישורים פנימה והחוצה לאתר ומהאתר,שימוש בתגים, קוד נכון וביטויים נכונים באתר ועוד.

כל זאת כדי לקדם דפים באתר על ביטויים או נושאים שהגולשים מחפשים.

כיצד אנחנו משפרים?

אנו עובדים עם אנשי SEO הטובים בארץ, אנו שמים דגש על ניתוח נכון של נתונים, מילות חיפוש, חיזוק של חולשות עיצוביות באתר, הבאת תנועה לאתר ממקורות שונים בעלי דירוג גבוה על מנת לאפשר לאתר להתקדם על הביטויים השונים במנועי החיפוש.

באמצעות כלים ייחודים של ניתוח תנועות גולשים, ניתן לאתר ולשפר את ביצועי האתר, למקד את התוכן שבתוכו, לדעת במדויק איפה הלקוח עמד ומה עצר אותו לדוגמה מהלשאיר פרטים לחזרה.
אנו יודעים לכוון ולמקד את לקוחותינו ועל-ידי כך לשפר משמעותית את החזר ההשקעה, לאתר את מילות המפתח שמתאימות לעסק ולא פחות חשוב למחוק את מילות המפתח שלא רלוונטיות ולא מניבות תוצאות לעסק. 

רשתות חברתיות

זה לא סוד שהיום לרשתות חברתיות יש תפקיד אינטגרלי בניהול קשרי הלקוחות מול העסק.
בעזרת הרשתות החברתיות של העסקים(כמו למשל דף עסקי בפייסבוק), לקוחות שרוצים להתעדכן, לשאול שאלות, ולבדוק ביקורות, יכולים לעשות זאת בלחיצת כפתור מהנייד שלהם, מהמחשב שלהם או מכל מכשיר אחר שמחובר.
שימוש נכון בכלי זה יכול לתרום רבות לעסק לבניית קהילה, פורום לשיחה ותקשורת ישירה עם הלקוחות. כמו כן, ברשתות החברתיות יכולים הלקוחות להתעדכן לגבי מבצעים, שירותים חדשים שהעסק מציע, חוות דעת, שעות פעילות ועוד.
כל זה הוא כמובן רק חלק קטן ממה שיש לרשתות החברתיות להציע לעסק שלך, שעליהן אנו מפרטים בכתבות בבלוג.

gmail

שיווק במייל (ניוזלטר)

רשימת תפוצה של לקוחות היא בין הדרכים הכי זולות יחסית בשיווק במדיה הדיגיטלית, ומניבה תוצאות יוצאות דופן ביחס להשקעה הכספית. בין אם יש לכם רשימת תפוצה ובין אם לאו, שיווק לרשימת תפוצה עוזרת למקד תוכן ללקוחות ספציפיים, לעדכן על תוכן חדש באתר, להניע לקוחות פוטנציאלים שרכשו בעבר מוצרים ולשימור התנועה לאתר.

בלוג

בלוג הוא אחד הנכסים היותר משמעותיים באתר. בלוגים תורמים ומקדמים בצורה אורגנית את הנכסים האחרים במדיה הדיגיטלית.
בבלוג תוכלו לפרט אודות שירותים חדשניים, לרשום עובדות שקשורות לשירותים ולמוצרים שאתם מספקים, להוסיף סיפורים אודות המותג שלכם, לשתף חוויות עבודה עם לקוחות ועובדים בחברה ולתת עוד כתבות בעלות ערך ללקוח. כאשר התוכן בבלוג כתוב בצורה טובה ורהוטה, האתר מתאנדקס טוב יותר בגוגל ובשאר המנועים, דבר שמשפיע משמעותית על התנועה האורגנית שמגיעה לאתר  ולכל שאר הנכסים הדיגיטלים של החברה.

קידום סרטונים בדף נחיתה

סרטוני תדמית

סרטון תדמית עסקי שבנוי טוב יכול לקחת חלק חשוב מאוד בהכרעה שבהחלטה בין העסק שלך לבין העסק של המתחרה שלך. סרטון תדמית טוב יודע להעביר  את המסר ללקוח בקצרה בהתאם למטרות העסק. הפקה של סרטון כזה תעשה לאחר שמאפיינים סטוריבורד שידע לפנות לרגש או לתת מודע של הלקוח ויגרום לו לתעדף את העסק שלכם על פני העסק של המתחרה.
היתרון בסרטון תדמית הוא שהוא מושך חזותית את העין, מתאנדקס טוב במנועי החיפוש ו"זוכה" לחשיפה טובה יותר ברשתות החברתיות.
סרטון תדמית יכול להיות  למשל סרטון אודות העסק, סרטון המלצות על העסק, סרטון על מוצרים חדשים וכו'.

נשמח לעזור ולייעץ לכם בכל דרך...

אתם מוזמנים לכתוב לנו, להתקשר אלינו או לדפוק לנו על הדלת

שעות פתיחה

שיווק מרפאות שיניים

שיווק דיגיטלי למרפאות שיניים קליקינג מומחית בבניית קמפיינים בגוגל, פייסבוק, טאבולה ואינסטגרם לרופאי שיניים ומרפאות שיניים, עם נסיון עשיר  בבניית תוכן ממיר להתעניינות: תמונות, פלאיירים,

קרא עוד »