פייסבוק מספקת טיפים ליצירת תוכן יעיל ב- Instagram Reels
פייסבוק מספקת סקירה קצרה כיצד ליצור וידאו שמוכר ב- Instagram Reels
בין ההערות שפייסבוק הזכירה:
- חישבו על כל אחד מהשלבים שלכם וצרו storyboard או תוכנית חזותית עבור מה שאתם עומדים לצלם.
- הוסיפו תנועה מודגשת כדי לעזור לווידיאו שלכם להתבלט
- השתמשו בכלי הטפטפת כדי להתאים את צבעי המותג שלכם לוידאו.
- שמור את ה reels בטלפון שלכם מכיוון שלא ניתן לקדם reels ישירות באינסטגרם. העלו את הסרטון באמצעות הפיצ’ר “קידום” בעת הגדרת הקמפיין. Reels צוברים כוח, ומתחברים ליותר משתמשים לאורך זמן.
- חשבונות עסקיים רבים דיווחו על עלייה כוללת בסטטיסטיקה שלהם בכל העלאות שלהם, כתוצאה משילוב reels באסטרטגיה שלהם.
- אם ברצונכם לברר מה עובד הכי טוב, הקישו על הכרטיסייה ‘reels’ באפליקציית Instagram והתחילו לגלול כדי לראות מה מקבל הכי הרבה מעורבות.
- ניתן גם לחפש באמצעות האשטאג באפליקציה, ואז להקיש על reels בתוצאות כדי לקבל מושג איזה סוג של תוכן reel נוצר עבור אותו נושא.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp