פורמטים עיקריים של מודעות בפייסבוק

פורמטים עיקריים של מודעות בפייסבוק

תמונות

הפורמט הבסיסי ביותר, מודעה הכוללת תמונה בודדת שבוחרים בליווי טקסט בפוסט, ולעיתים גם בתוך התמונה. מומלץ להקפיד על כמה שפחות טקסט בתוך התמונה, אם בכלל. ממחקר שערכו עלה כי לתמונות עם פחות מ-20% טקסט יש ביצועים טובים יותר בהרבה מאשר תמונות עם יותר מ-20% טקסט.

חוויה מיידית

חוויה מידית היא פורמט מודעה שנפתחת במסך מלא לאחר שמישהו לוחץ על המודעה במכשיר נייד. חוויה מידית מבליטה בצורה חזותית את המותג, השירותים, והמוצרים של העסק. חוויה מידית מושכת תשומת לב בכך שהיא נטענת מיד ומותאמת למסך המלא. חוויה מידית פועלת עם מרבית הפורמטים הקיימים בפייסבוק. כמו כן, באמצעות חוויה מידית ניתן להטמיע פיקסלים של פייסבוק ופיקלסים נוספים.

קטלוג

קטלוג בפייסבוק הוא סוג של מודעה שמכילה בתוכה מידע על המלאי של העסק, תמונות, מחירים, תיאורי המוצרים וכו'. באמצעות פורמט הקטלוג ניתן לפרסם וליצור קטלוגים של אינסוף מוצרים ושירותים, ואנשים יכולים לקבל מידע במהירות ובקלות על המוצרים והשירותים שהעסק מציע. ניתן ליצור מספר קטלוגים למגוון פריטים או קטלוג אחד לכל המוצרים, ניתן להגדיר קטלוג שמוגדר לשפה או מדינה ספציפית ועוד. בפייסבוק. כמו כן, באמצעות חוויה מידית ניתן להטמיע פיקסלים של פייסבוק ופיקלסים נוספים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אוסף

פורמט האוסף אידיאלי בעיקר לקמעונאות, לנסיעות ולסוכנויות רכב. באמצעות פורמט האוסף, קהל היעד של העסק יוכל לגלות מוצרים ושירותים מרובים, לדפדף ביניהם ולרכוש אותם בקלות מכל מכשיר, באופן מהיר ואינפוגרפי. המודעה תוצג בפיד ותציג ארבעה מוצרים מתחת לתמונה או סרטון ראשיים שבוחרים, והתמונה \ הסרטון הראשיים ייפתחו למסך מלא כשמישהו יקיים אינטראקציה כלשהי עם המודעה. הפורמט אוסף עובד מעולה לשיווק לקהל שכבר התעניין בעבר במוצר (רימרקטינג), להתאים סרטון או תמונה למוצרים כדי לעורר מעורבים של קהל, והפיכת ביקוש למכירות בפועל.

קרוסלה

באמצעות פורמט הקרוסלה, בעל העסק יכול לפרסם מודעה הכוללת תמונות ו\או סרטונים, כותרות וקישורים או קריאות לפעולה, שניים ומעלה, במודעה אחת. כאשר קהל היעד יראה את המודעה הוא יוכל להעביר את כרטיסי הקרוסלה על ידי החלקה \ הקשה על החצים. פורמט הקרוסלה מתאים ותומך במרבית העסקים והשירותים, ומומלץ ביותר לעסקים הכוללים מלאי מוצרים רחב. במודעה מסוג קרוסלה ניתן להציג מוצרים מרובים הכוללים דפי נחיתה שונים, הדגשת תכונות מרובות של מוצרים, להסביר את תהליך העבודה של המוצר\השירות, ליצור תמונה גדולה יותר (להעלות תמונה אחת ולחלק אותה לכמה משבצות), להשתמש בתמונות ובסרטונים בו זמנית בפוסט אחד וכו'.

סרטונים

מודעת סרטון מאפשרת לעסק להציג את השירותים, המוצרים והמותג באמצעות סרטון, במקומות רבים כמו פייסבוק,אינסטגרם, מסנג'ר, סטוריז ועוד. מודעת סרטון במרבית הפעמים מושכת יותר תשומת לב מאשר תמונה, ומעבירה את המסר שרוצים להעביר במיקוד ובבירור יותר.

הכתבה עזרה לך? אולי גם זה יעניין אותך...

שיווק מרפאות שיניים

שיווק דיגיטלי למרפאות שיניים קליקינג מומחית בבניית קמפיינים בגוגל, פייסבוק, טאבולה ואינסטגרם לרופאי שיניים ומרפאות שיניים, עם נסיון עשיר  בבניית תוכן ממיר להתעניינות: תמונות, פלאיירים,

קרא עוד »

רוצה להתייעץ איתנו?