על Earn Media ,Paid-Media owned-media ומה שביניהם

own media, Earn media, Paid Media

ומה שבינהם

Earn Media

היא מדיה שעוברת מפה לאוזן, מדיה ש"הרווחנו אותה" מתכנון אסטרטגייתSEO  טובה והיא באה לידי ביטוי בדרך כלל בצורה של אזכורים, שיתופים, פרסום חוזר בערוצי תקשורת גדולים, ביקורות, המלצות ותוכן איכותי.
כיצד נוכל להביא לגידול משמעותי ב Earn Media ?

עבודת SEO מקצועית על האתר והדפים העסקיים.

צבירת קהל בדפים העסקיים.

המלצות טובות.

מעורבות וחיזוק המותג המביאים לשיתופים רבים.

פוסטים ויראליים.

קריאייטיב מיוחד ואחיד לכתבות באתר, פוסטים וקמפיינים (צבעים, UI\UX).

Paid-media

היא מדיה בתשלום (כל מדיה שהחברה קונה בכסף לתועלתה). מדובר על  תוכן מקודם באתרים בתשלום (טאבולה ואאוטבריין), מודעות המפורסמות על ידי קמפיינים בבפייסבוק, גוגל, יוטיוב ועוד.
קידום בתשלום עוזר לחברה להגדלת חשיפה וחיזוק המותג בקרב קהלים חדשים, קידום תוכן ומכירות וכפועל יוצא הגדלת המכירות והתנועה לנכסים הדיגיטליים של החברה.

Owned-Media

היא מדיה שבבעלות העסק כנכס אינטרנטי (בלוג, דף עסקי בפייסבוק, ערוץ יוטיוב של החברה, לוגו) ולא אינטרנטי (פרסום חוצות, שלטים, ברושורים) שהחברה שולטת בו והוא ייחודי וממותג לחברה.
ככל שיש לחברה יותר מדיה בבעלותה ויותר קהל הנחשף אליה, כך גדל הסיכוי להרחיב את נוכחות החברה והמיתוג שלה באינטרנט.