למה משמש ניתוח דף עסקי בפייסבוק?
אם קראתם את הכתבה שלנו על קידום דף עסקי בפייסבוק בצורה אורגנית, אתם יודעים מה אתם לא צריכים לעשות, הגיע הזמן לעבוד שלב בפרסום בפייסבוק ולדבר על ניתוח של דף עסקי בפייסבוק שנועד לשפר את טווח ההגעה האורגני. הצעד הראשון בקידום דף פייסבוק הוא איתור הבעיות והחסרונות בדף. לשם ניתוח דף איכותי צריך לאסוף מדדי מפתח שיבדקו את הביצועים ובהתאם למקד את המאמצים לקידום הדף בפייסבוק במקומות הנכונים. מומלץ מאד לפני כן לקרוא את הכתבה על מדידת ביצועים של מודעות בפייסבוק.
ייצא נתוני תובנות מפייסבוק
לחצו על הכרטיסייה "נתוני שימוש" בסרגל הצד הימני של הדף העסקי שלכם בפייסבוק.
בחלק העליון של דף נתוני שימוש, יש כפתור שיאפשר לכם לייצא את הנתונים שלך הן ברמת הדף והן ברמת ההודעה.
בחרו באפשרות "ייצא נתונים". הנתונים שלכם יישמרו בקובץ Excel.
התעמקו במדדי פוסטים וזכרו שמדדים ברמת ההודעה הם בעלי תובנה רבה יותר מאשר מדדי העמודים.
מדדי העמודים נותנים תצוגה פנורמית נהדרת של הביצועים שלכם. מדדי הפוסט מספקים מבט מפורט יותר על האופן שבו משתמשים מתקשרים עם התוכן שלכם. וזה מה שבאמת עושה את ההבדל.
כדי לקבל מבט מעמיק יותר, עברו אל "פוסטים" ואז "סוגי פוסטים".
בעזרת הנתונים האלה תוכלו לדעת:
- אילו פוסטים בדף שלכם מגיעים לטווח האורגני גבוה יותר.
- אילו סוגי פוסטים הקהל שלכם מעדיף.
- מספר לייקים בכל פוסט בדף העסקי.
המדדים האלה יתנו לכם מושג ודרך להפעלת אסטרטגיית תוכן יעילה
עשו שימוש מושכל רק במדדים שאתה צריכים. נפו ובחרו את אלה השימושיים עבור הדף העסקי שלכם ואשר עשויים להשתנות בהתאם למטרות שלכם בתעשייה ובמדיה החברתית.
בדרך כלל הנתונים שיהיו לכם חשובים יכללו: טווח הגעה אורגני, מעורבות, לחיצות על קישורים, מספר האנשים שנתנו משוב שלילי
כעת לאחר שניתחתם את טווח ההגעה האורגני שלכם, בצעו שיפורים.
זכרו שלכל תעשייה יש קהל שונה. אנחנו לא ממליצים ליישם את כל האסטרטגיות האלה כרגע. במקום זאת, בדקו את הנתונים שלכם כדי לבחון היכן תוכל לבצע את השיפורים המרובים ביותר, ואז נסו כמה אסטרטגיות. אל תשנו את מה שעובד לכם, אבל תמיד נסו עוד אסטרטגיות שיכולות להביא לתוצאות טובות יותר.
למרות שטווח ההגעה האורגני פוחת ככל שגודל הקהל גדל, ישנם עדיין כמה יתרונות לנוכחות גדולה, בכלל זה כפי שכתבנו בעבר, הקשר חברתי עוזר למודעות שלכם והופך אותן לזולות ויעילות יותר. זה כולל גם נתונים דמוגרפיים וגם נתונים פסיכוגרפיים.
הכתבה עזרה לך? אולי גם זה יעניין אותך...
כיצד להשתמש בפוסטים מסוג קרוסלה לקידום העסק בפייסבוק
פוסטים של קרוסלה בפייסבוק כוללים עד 10 כרטיסיות בפוסט בודד שמשתמשים יכולים להחליק לצד. הכרטיסיות חולקות את אותו הכיתוב, אך כל כרטיסיה יכולה להכיל תמונה,
חיזוק סרטוני יוטיוב ברשתות חברתיות
אם נצא מנקודת ההנחה שווידאו אמור להיות חלק דומיננטי בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, נשאלת השאלה האם בעידן שבו הצרכים של הקהלים משתנים, טווחי הקשב של
איך לעשות פוסטים עיסקיים באינסטגרם ליותר מעניינים?
כאשר מחפשים דרך ליצור יותר מעורבות באינסטגרם ולהמציא תוכן שישרת את העסק, צריך לצאת קצת מהקופסא ולגלות רעיונות שיכולים להתחבר לאפשרויות באינסטגרם. פוסטים לגבי מידע
איך לבנות אסטרטגיית סושיאל מדיה לעסקים שמוכרים B2B
שיווק במדיה חברתית לעסקים שמוכרים לעסקים אחרים (B2B) נותר מעט מאחור כשמדברים על שיווק דיגיטלי. פגישות עסקיות, פגישות מכירה, פגישות למען שיתופי פעולה וכנסים מתבצעים
טיפים והמלצות לשדרוג ושיפור פרופיל לינקדאין לקראת חיפוש עבודה
לינקאין נחשבת כבר למעלה מעשור לפלטפורמה זמינה ואיכותית למציאת עבודה, קשרי עבודה וגיוס עובדים. זה לא ממעיט לרגע מאתרי עבודות דוגמת Alljobs או Drushim, אבל
טיפים והמלצות כיצד לבחור משרד שיווק דיגיטלי
אחת השאלות שאיתם מתחבטים עסקים בדיגיטל היא כיצד לבחור סוכנות שיווק דיגיטלית לעסק, במה להתמקד כשבאים לגייס חברה לשיווק באינטרנט או להתייעץ עם איש שיווק