אם אתם עסק שלקוחותיו מגיעים מטלפונים וחשוב לכם לעקוב אחר מספר הלקוחות המגיעים אליכם דרך הטלפון, תוכלו לעקוב בשימוש ב Google Ads אחר הטלפונים שאתם מקבלים. זה נכון שאם אתם מחפשים מעקב מלא אחר שיחות מרובות ערוצים, הפתרון הטוב ביותר יהיה שירות מעקב שיחות ייעודי, אבל אנחנו נעשה שימוש בכלים חינמיים של google.
בין האפשרויות למעקב אחר טלפונים, יש שיחות מהמודעות עצמן אותן תוכלו לראות לפי מודעות ב google ads,
שיחות למספר טלפון מהאתר שלכם (בזה נעסוק מיד) או ייבוא ידני של שיחות באמצעות העלאת גיליונות אלקטרוניים על ידי שליחת פרמטר בשם GCLID.
אנו נשתמש גם במנהל התגים של גוגל לצורך מעקב אחר טלפונים והטמעת התג משום שמנהל בתגים לא דורש פיתוח מורכב.
כיצד פועל מעקב שיחות של Google Ads?
מעקב השיחות של Google Ads עובד על ידי החלפה דינמית של מספר הטלפון באתר שלכם במספר העברה של Google. המספר הדימני נוצר באופן אוטומטי כאשר גולש מבקר באתר שלכם לאחר שלחץ על אחת מהמודעות שפירסמתם. מכיוון שמספרים אלה נוצרים באופן ייחודי לכל קליק על מודעה, ניתן לייחס אותם לקמפיין ספציפי.
יצירת פעולת ההמרה
השלב הראשון הוא ליצור פעולת המרת שיחות בתוך Google Ads.
- נווטו אל כלים והגדרות> המרות ולחץ על סמל הכחול 'פלוס' המוצג למטה.
- בחרו 'שיחות טלפון' ואז בחרו באפשרות השנייה 'שיחות למספר טלפון באתר שלך'.
לאחר לחיצה על 'המשך', תוכלו להתחיל בתצורה של הגדרות פעולות ההמרה השונות שאתם מכירים מהגדרת המרות אחרות של Google Ads. ההבדל הבולט היחיד הוא אפשרות להגדיר את 'אורך השיחה'. זה יקבע משך מינימלי לספירת השיחה כהמרה. כברירת מחדל, ספירת שיחה היא 60 שניות, אך יש לשנותו בהתאם להגדרה הספציפית שלכם.
הקלידו את מספר הטלפון שלכם (שימו לב, יש 2 מקומות למלא מספר טלפון. פעם אחת לאיזה מספר יתבצע החיוג ופעם אחת מה המספר המופיע אצלכם באתר כדי שגוגל יחליף את המספר במספר דינמי).
לחצו על 'צור והמשך'.
פה ניתנות מספר שיטות להטמעת תג המעקב באתר.
בחרו בכרטיסייה השלישית "באמצעות Google Tag manager" ורשמו בצד את מזהה ההמרה הייחודי ותווית ההמרה.
הוספת תג המרה לאתר שלכם באמצעות מנהל התגים של גוגל
לפני שתצרו את התג החדש, עליכם לרשום גם את אופן הצגת מספר הטלפון שלך באתר האינטרנט שלכם, כולל אזורי חיוג ורווחים. זה מאפשר לתג לאתר באופן אוטומטי מקרים של מספר הטלפון באתר שלכם ולהחליף אותם במספר ההעברה של Google.
לאחר שברשותכם מספר הטלפון, מזהה ההמרה ותווית ההמרה שלך, צרו תג חדש ובחר בסוג התג המובנה Google Ads Calls form Website Conversions. לאחר מכן תוכלו להגדיר את התג על ידי אכלוס שלושת התיבות עם הערכים המתאימים. לבסוף, הגדירו כך שהתג יפעל בכל האתרים שבהם יש כפתור או כל רכיב אחר שיפעיל חיוג של מספר טלפון.
בדיקה
כדי לבדוק את התג, העבירו מנהל התגים למצב תצוגה מקדימה. זה יאפשר לכם להפעיל את התג החדש למעקב אחר שיחות באופן מקומי מבלי שתצטרכו לפרסם את השינוי לפני שאתם בטוחים שהוא עובד.
במצב תצוגה מקדימה, נווטו לדף באתר שלכם שמכיל את מספר הטלפון והוסיפו את הקוד הבא ל URL בדף:
google-wcc-debug
לדוגמה,
www.clicking.co.il/#google-wcc-debug.
הפעולה תכניס את תג מעקב השיחות למצב בדיקה ותציג חלון בדיקה בפינה השמאלית התחתונה של הדפדפן.
אם הגדרתם נכון את התג, אתם אמורים לראות מספר שונה ממה שהכנסתם, זה המספר של גוגל.
הכתבה עזרה לך? אולי גם זה יעניין אותך...
כיצד להשתמש בפוסטים מסוג קרוסלה לקידום העסק בפייסבוק
פוסטים של קרוסלה בפייסבוק כוללים עד 10 כרטיסיות בפוסט בודד שמשתמשים יכולים להחליק לצד. הכרטיסיות חולקות את אותו הכיתוב, אך כל כרטיסיה יכולה להכיל תמונה,
חיזוק סרטוני יוטיוב ברשתות חברתיות
אם נצא מנקודת ההנחה שווידאו אמור להיות חלק דומיננטי בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, נשאלת השאלה האם בעידן שבו הצרכים של הקהלים משתנים, טווחי הקשב של
איך לעשות פוסטים עיסקיים באינסטגרם ליותר מעניינים?
כאשר מחפשים דרך ליצור יותר מעורבות באינסטגרם ולהמציא תוכן שישרת את העסק, צריך לצאת קצת מהקופסא ולגלות רעיונות שיכולים להתחבר לאפשרויות באינסטגרם. פוסטים לגבי מידע
איך לבנות אסטרטגיית סושיאל מדיה לעסקים שמוכרים B2B
שיווק במדיה חברתית לעסקים שמוכרים לעסקים אחרים (B2B) נותר מעט מאחור כשמדברים על שיווק דיגיטלי. פגישות עסקיות, פגישות מכירה, פגישות למען שיתופי פעולה וכנסים מתבצעים
טיפים והמלצות לשדרוג ושיפור פרופיל לינקדאין לקראת חיפוש עבודה
לינקאין נחשבת כבר למעלה מעשור לפלטפורמה זמינה ואיכותית למציאת עבודה, קשרי עבודה וגיוס עובדים. זה לא ממעיט לרגע מאתרי עבודות דוגמת Alljobs או Drushim, אבל
טיפים והמלצות כיצד לבחור משרד שיווק דיגיטלי
אחת השאלות שאיתם מתחבטים עסקים בדיגיטל היא כיצד לבחור סוכנות שיווק דיגיטלית לעסק, במה להתמקד כשבאים לגייס חברה לשיווק באינטרנט או להתייעץ עם איש שיווק