טיפים לפרסום ב Linkedin

טיפים לפרסום ב Linkedin

1. פרסום במידתיות

חשוב מאד לשמור על פרסום עקבי בלינקדאין, אבל אסור להגזים בזה

נמצא שמשווקים שמפרסמים יותר מ- 50 פעמים בחודש בלינקדאין רואים בממוצע מעל 20 מעורבויות לפוסטים, ואילו אלה שמפרסמים 30-50 פעמים בחודש רואים בממוצע מעל 50 מעורבויות. אלה שמפרסמים פחות מ -30 פוסטים רואים בממוצע מעורבות גבוהה יותר. על סמך זה כדאי לפרסם לפחות 2-3 פעמים בשבוע – אך לא יותר מ -30 פעמים בחודש לצורך מעורבות אופטימלית.

 

2. שיתוף תוכן וידאו ותוכן חזותי

מחקרים מראים שמאמרים עם תמונות מקבלים יותר צפייה. זה לא רק כולל תמונות, אלא אתה יכול גם להוסיף קטעי וידאו, שקופיות, מסמכים ופודקסטים. ניתן להפוך מסמכים לפוסטים של קרוסלות בלינקדאין. אם תעלו סדרה של תמונות חזותיות כמסמך, לינקדאין תציג את זה כקרוסלה שהמשתמשים יכולים להחליק בה.

נסו ככל שניתן להעלות את התוכן שלכם ישירות ללינקדאין, למשל: העלו מסמך במקום לשלוח את הגולשים לאתר, אם אתם רוצים לפרסם סרטון, עדיף להעלות אותו ללינקדאין, במקום לפרסם קישור ל- YouTube או לכל פלטפורמה אחרת.

3. למכור בדרך אחרת

למרות שאתם רוצים לשווק את העסק שלכם, עדיף להימנע מלהיות מכירתי על כך בפוסטים ב- LinkedIn כדי שהפוסטים לא יראו כמו פרסומת ויגרמו לאנשים לדלג. עדיף לפרסם פוסטים מעוררי מחשבה, ואם אנשים אוהבים את מה שאתה מציגים, הם יגלשו באתר שלכם. מדובר יותר בבניית מערכות יחסים וביצירת קשרים חדשים.

שיווק בלינקדאין

4. שידור Live

וידאו בכל הפלטפורמות הוא נכס של ממש. מעל 70% מהמפרסמים מדווחים שוידאו חי מוביל לאינטראקציות אותנטיות עם רלוונטי, ומעל 80% מהקהל מעדיפים לצפות בווידיאו חי מאשר לקרוא פוסט. לינקדאין עצמה מודיעה שקטעי וידאו בשידור חי של לינקדאין רואים יותר מעורבות.

נסו בלינקדאין לשדר live :

מונולוג הסברתי למצלמה

סמינר מקוון עם אורחים

סטרימינג בשידור חי מאירוע.

5. תיוג משתמשים שיכולים לעודד מעורבות

אתם לא חייבים להיות מחוברים לאנשים שאתם מתייגים, אתם יכולים לתייג גם קשרים מדרגה שנייה. חשוב עם זאת, לתייג רק אנשים שרלוונטיים לפוסט, אחרת לינקדאין יכולים להחשיב את זה כספאם. אל תתייגו יותר מדי אנשים בפוסט, משום שפוסט המכיל רשימה ארוכה של שמות נראה ספאם.

כשתתייגו משתמש אחר בפוסט שלך ב- LinkedIn, הוא יקבל הודעה על האזכור ויעודד מעורבות, לכן חשבו רגע אסטרטגית מי אתם מתייגים וכיצד הוא מועיל לפוסט שלכם, הקפידו לא להזכיר יתר על המידה את האנשים אותם אתם מתייגים.

שיווק דיגיטלי בלינקדאין

 

6. יצירת תוכן ספציפי ללינקדאין

כשאתם יוצרים פוסט, תמיד קיים הרצון להעלות אותו לכל הפלטפורמות: פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ועוד. יתכן שיהיו לכם עוקבים בכל אחד מאותם ערוצים, והם הולכים לראות את אותו פוסט מכם בכל פלטפורמה ולהשתעמם מכם, לכן עדיף ליצור פוסטים מקוריים לכל פלטפורמה.

7. שימוש בהאשטגים

אם תלחצו על 'גלה עוד' תחת 'ההאשטאגים הבאים' בחלק התחתון משמאל לדף הבית ב- LinkedIn תוכלו לראות רשימה מומלצת של האשטגים פופולריים הקשורים להאשטגים שאתם עוקבים אחריהם  או בלחיצה על ההאשטגים שאתם עוקבים אחריהם ואז לחיצה על שלוש הנקודות ואז על 'גלה האשטגים חדשים'.

הוספת hashtags לפוסטים שלכם תעזור לפוסטים להתגלות בחיפוש ותעזור ל- LinkedIn לסווג את הפוסטים ולהבדיל אותם מתוכן אחר. חשוב להוסיף hashtags רלוונטיים ולא פופולריים. שימוש ב  hashtags גם יבטיח שכאשר יחפשו מידע על נושא מסוים, המאמר שלכם יופיע כאחת האפשרויות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

הכתבה עזרה לך? אולי גם זה יעניין אותך...

שיווק מרפאות שיניים

שיווק דיגיטלי למרפאות שיניים קליקינג מומחית בבניית קמפיינים בגוגל, פייסבוק, טאבולה ואינסטגרם לרופאי שיניים ומרפאות שיניים, עם נסיון עשיר  בבניית תוכן ממיר להתעניינות: תמונות, פלאיירים,

קרא עוד »

רוצה להתייעץ איתנו?