טיפים לכתיבת כותרת מצליחה למודעות outbrain

טיפים לכתיבת כותרת מצליחה למודעות outbrain

פרסום באאוטבריין הוא אחד הכלים המצליחים לכתיבת תוכן מניע לפעולה. המטרה היא לכתוב תוכן מאד מסקרן ואיכותי שיביא את הגולש לדף נחיתה (כמובן עם התוכן שהובטח לגולש) ושם במהלך הכתבה יתפרסם טופס לידים או שהכתבה תעשה עבודה טובה ברמה הסברתית כך שהלקוח יברר על העסק וירצה להתקשר עימו. כתיבת כותרות של מודעות פרסומיות באאוטבריין דורשות דיוק רב יותר ממודעות רגילות של גוגל ופייסבוק בחשבונות המודעות. כיצד להבליט את כותרות המודעות שלכם ב- outbrain ? הנה כמה טיפים מדהימים.

כותרת למודעות אאוטבריין

שקיפות ורלוונטיות

שקיפות ורלוונטיות יעזרו לכם להתחבר טוב יותר לקהל ולשכנע אותם. שקיפות פרושה להיות כנה בפרסום, לא לטעון טענות כוזבות, להציג מצגי שווא – זה יכול לאכזב את הקהל ולקלקל את המוניטין. הרלוונטיות קשורה לפרסום בצורה שתתפוס את תשומת לב קהל היעד על ידי התמקדות במה שהלקוחות הפוטנציאליים מעוניינים בפועל.

התמקדות בקהל ולא במוצר

בפרסום באאוטבריין אין צורך להתמקד במוצר. נכון, אתם רוצים למכור, אבל המכירה תבוא דרך הצורך והכאב שיש לקהל היעד ולא המוצר – המוצר רק בא לפתור בעיה. אין בעיה למכור את המוצר אבל גם צריך לעשות את זה בצורה שלא תראה כאילו הכסף הוא המניע העיקרי.

Get to the point

החוכמה במיקרוקופי של כותרת היא להיות תמציתיים ולהגיע לנקודה אותה רוצים להבליט במודעה. במיוחד במודעות outbrain חשוב לגרום למודעות להיראות אורגניות, שהן אכן מוצגות לרוב באתרי חדשות ונרות ומרגישות כחלק מהמודעות. יותר מדי טקסט בכותרת והן יבלטו יותר מהחדשות ולכן לא ייראו כחדשות.

איך תגיעו לכותרת טובה של מודעה בפרסום באאוטבריין?

  • כתבו כותרת שאתם אוהבים ונראית לכם טובה.
  • כתבו עוד כותרת דומה לראשונה רק במילים אחרות, אבל תקצרו אותה, פשטו אותה למרכיבים הבסיסיים והחשובים ביותר כדי להפוך אותה לתמציתית ובאמת להגיע לנקודת המסר שאתם רוצים להעביר לקהל היעד.

נסו למצוא את הדרך הנכונה לבטא בכותרת את המידע שאתם רוצים להעביר, אגב לא רק בהימנעות ממילים שליליות אלא גם במציאת שילוב מילים מושלם שיעביר את משמעות הכותרת בצורה הטובה ביותר.

מודעות אאוטבריין כותרת

הוספת רגשות למודעה

הכותרת צריכה לספר את הסיפור באמצעות רגשות וכך לשלב סיפור ומיתוג בכותרת המודעה. שימוש ברגשות עוזר להתחבר לקהל טוב יותר ולשמור על תשומת לב.

צריך להחליט על מצב רוח מסוים למודעות ואז ליישר קו לפיו: מעורר השראה או מוטיבציה? מזעזע? או פרובוקטיבי? ידידותי? עצוב? שובב? נסו לאיזה כיוון אתם רוצים שהמודעה תיקח ואז תוכלו להתמקד ברגשות בצורה טובה יותר.

שימוש בנתונים או מחקרים

יש חשיבות רבה לשימוש במחקרים או בנתונים בפרסום באאוטבריין אנליטיים כדי להוכיח בכותרת את שווי המוצר או איכות המוצר. בדרך כלל אם משתמשים בכותרת עם הוכחה מחקרית, בגוף הטקסט צריך להוסיף אינפוגרפיקה או ווידאו שיתמוך במחקרים האלה. הוכח שהצגה פשוטה של מספרים יכולה להיראות משעממת, אך כאשר משתמשים במספרים בתבונה עם אינפוגרפיקה טובה, זה יכול להיות משכנע מאד.

קריאה לפעולה ( call to action)

הוסיפו קריאה לפעולה בסוף כותרת המודעה. קריאה לפעולה היא דרך טובה לתמרץ את קהל היעד לפעול לאחר שיראה את המודעה. נסו להקפיד על הכללים הבאים:

  • לא חייבים שהקריאה לפעולה תתמקד במכירת המוצר, אפשר למכור בסופו של תהליך עם הרבה פעולות הרבה פחות "מפחידות" כמו: לעקוב אחר הדף העסקי ברשתות החברתיות, רישום לניוזלטר, חוות דעת וכו'.
  • אתם כבר משקיעים במיקרוקופי? צאו קצת מהקופסא. למשל: במקום "שליחת פרטים" אפשר "כן, אני רוצה פרטים" או "התקשרו אלי".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

הכתבה עזרה לך? אולי גם זה יעניין אותך...

שיווק מרפאות שיניים

שיווק דיגיטלי למרפאות שיניים קליקינג מומחית בבניית קמפיינים בגוגל, פייסבוק, טאבולה ואינסטגרם לרופאי שיניים ומרפאות שיניים, עם נסיון עשיר  בבניית תוכן ממיר להתעניינות: תמונות, פלאיירים,

קרא עוד »

רוצה להתייעץ איתנו?