האם וכיצד תמונות במודעות משפיעות על הרכישה?
סקר חדש מראה כי רוב הצרכנים נוטים יותר לקנות מוצרים שהם רואים בשימוש על ידי אחרים, לפיכך תוכן שנוצר על ידי משתמשים (כמו תמונות שהועלו על ידי לקוחות) יכול בהחלט להשפיע משמעותית על החלטת הרכישה. תוצאות הסקר כוללות קונים מארה”ב, קנדה, אוסטרליה, צרפת, גרמניה ובריטניה. 27% מהנשאלים בסקר אמרו שפייסבוק היא יעד פופולרי עבורם לבצע רכישות על סמך תמונות שהעלו לקוחות, כמו כן הראה הסקר שתוכן שהועלה על ידי לקוחות באינסטגרם וביוטיוב גם השפיע על המכירות לטובה. טוויטר הגיעה למקום האחרון בקרב משיבי הסקר, ומעטים אמרו שתמונות לקוחות בטוויטר השפיעו על החלטות הקנייה. חלק נוסף מהנשאלים טען שתוכן שנוצר על ידי משתמשים ב- Pinterest, TikTok ו- Snapchat סייע לביצוע רכישות.
גם באתרי ecommerce שבהם לקוחות יכולים להשאיר ביקורות, המאפשרים להעלות תמונות עם הביקורת על המוצר יכול לסייע ללקוחות העתידיים בהחלטת הרכישה בנוסף לפוטנציאל להגדיל יותר מכירות.

אחת מחברות הפרסום והשיווק הגדולות בארה”ב מדווחת כי מעל 60% מהצרכנים מאשרים שהם נוטים יותר לקנות את המוצר אם ראו קודם לקוחות אחרים מדברים עליו בתמונות וסרטונים.
למה אנשים התחברו למוצר לאחר הצפייה בתמונות?
- התמונה הדגישה משהו שלא היה ברור מאליו במוצר.
- הם רצו לראות את מוצר בפעולה לפני שהם קונים (נכון לגבי סרטונים יותר).
- התמונה אישרה להם את הביקורת שהם קראו עליה על המוצר ולכן הרגישו בטוחים יותר לקנות.
- התמונה או הסרטון הפשיטו להם את אופן השימוש במוצר ואת האיכות .
התמונה או הסרטון הראו להם בקלות הגודל של המוצר, הצבע, החומר וההתאמה לשימושים שלהם.