בעבודה עם משפכי שיווק דיגיטליים, אנו נדרשים לסוגים שונים של תוכן בשלבים שונים של המשפך, כדי לענות על שאלות ושאילתות שונות בכל שלב במסע של הקונים. חשוב לתכנן את התוכן כדי לכסות אלמנטים שונים במורד המשפך השיווקי.

בשלב המודעות נדרש למשוך תשומת לב ועניין, מה שדורש יותר סקירה חזותית והנחיות, בעוד שבשלב האמצעי, נדרש יותר תוכן אינפורמטיבי כדי לחזק את המסר הראשוני.

מומלץ לקרוא את הכתבה לאחר שעיינתם גם בכתבות קודמות על משפך שיווקי: כיצד לשווק נכון בשלב המודעות במשפך השיווקי וגם המדריך ליצירת משך שיווקי על ידי מייל

 

מחשבה נכונה על כל היבט יעזור  להביא המרות נוספות ובמחירים נמוכים יותר. כמובן שההצעות להלן תלויות מאד בסוג העסק, אבל הן מכילות את השלבים הנכונים לעבור בדרך ללידים המיוחלים. האינפוגרפיקה בתמונות הבאות מהווה סידור של תענים לפי מחקר שנעשה ב- 2023 ולפיכך יש לשים לב לסדר הכיתוב כך שהפעולות הטובות ביותר כתובות ראשונות בטקסט והכי פחות חשובות בסופו.

שלב הפעולה במשפך

הכתבה עזרה לך? אולי גם זה יעניין אותך...

לתיאום פגישת ייעוץ דיגיטלי חינם:

דילוג לתוכן