בעבודה עם משפכי שיווק דיגיטליים, אנו נדרשים לסוגים שונים של תוכן בשלבים שונים של המשפך, כדי לענות על שאלות ושאילתות שונות בכל שלב במסע של הקונים. חשוב לתכנן את התוכן כדי לכסות אלמנטים שונים במורד המשפך השיווקי.
בשלב המודעות נדרש למשוך תשומת לב ועניין, מה שדורש יותר סקירה חזותית והנחיות, בעוד שבשלב האמצעי, נדרש יותר תוכן אינפורמטיבי כדי לחזק את המסר הראשוני.
מומלץ לקרוא את הכתבה לאחר שעיינתם גם בכתבות קודמות על משפך שיווקי: כיצד לשווק נכון בשלב המודעות במשפך השיווקי וגם המדריך ליצירת משך שיווקי על ידי מייל
מחשבה נכונה על כל היבט יעזור להביא המרות נוספות ובמחירים נמוכים יותר. כמובן שההצעות להלן תלויות מאד בסוג העסק, אבל הן מכילות את השלבים הנכונים לעבור בדרך ללידים המיוחלים. האינפוגרפיקה בתמונות הבאות מהווה סידור של תענים לפי מחקר שנעשה ב- 2023 ולפיכך יש לשים לב לסדר הכיתוב כך שהפעולות הטובות ביותר כתובות ראשונות בטקסט והכי פחות חשובות בסופו.
הכתבה עזרה לך? אולי גם זה יעניין אותך...

אופטימיזציה ל-AI Search (GEO / SGE): כך תגרמו לתוכן שלכם להופיע בתשובות של מנועי החיפוש החכמים
בשנה האחרונה אנחנו עדים לשינוי היסטורי באופן שבו אנשים מחפשים מידע באינטרנט. את החיפוש הקלאסי של “מילת מפתח ואז רשימת תוצאות” מחליף החיפוש המבוסס על

13 דרכים להשיג יותר צפיות בטיקטוק
חלק מבניית אסטרטגיית שיווק של TikTok היא לנסות דרכים חדשות להשגת צפיות. צפיות ב-TikTok נספרות לאחר שמישהו צופה לפחות שנייה אחת בסרטון. גם אם המשתמש

איך ליצור דפי נחיתה ממירים בשנת 2025? כולל דוגמאות
דף נחיתה בעל המרות גבוהות הוא מרכיב חיוני בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, מטרתו להפוך מבקרים ללידים או ללקוחות. הצלחת דף נחיתה נמדדת בשיעור ההמרה שלו,

כיצד להצליח בשיווק עסק ב- TikTok בשנת 2025?
שימוש ב- TikTok לעסקים יכול לשפר את אסטרטגיית השיווק של כל עסק.כיום, רק 30% מהמשווקים משתמשים ב-TikTok. בהתחשב במספר המשתמשים האדיר ובשיעורי המעורבות שהפלטפורמה מציעה,

6 שלבי הקסם שיהפכו סרטון לויראלי
מדוע משווקים צריכים ליצור סרטונים ויראליים? חשבו על סרטונים אורגניים ויראליים כמו שלטי חוצות למותג שלכם. יותר נראות מובילה ליותר מודעות, מה שמוביל ליותר לידים

4 הדרכים הטובות להגדלת שביעות הרצון של הלקוחות והמכירות
אם העסק או המוצר שלכם פעילים במדיה החברתית ואתם רוצים להפוך ליותר רווחיים, לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות ולגייס עוד לקוחות באמצעות פלטפורמות חברתיות