אינסטגרם עסקי הוא כלי בעל ערך בשיווק ופרסום באינסטגרם לקהלים רלוונטיים. יותר ממיליארד אנשים משתמשים באינסטגרם מדי חודש, וכ-90% מהם עוקבים אחרי עסק אחד לפחות. המשמעות היא שאינסטגרם הופכת לכלי שיווק ממדרגה ראשונה. אינסטגרם הפכה תוך 10 שנים מאפליקציית שיתוף תמונות למרכז של פעילות עסקית. עדכונים של כלים עסקיים חדשים, תכונות וטיפים באפליקציה הפכו לשם דבר בתעשיית השיווק ופייסבוק "נותנת גז" בכיוון זה תמיד, זו הסיבה שניהול דף באינסטגרם הוא מרכיב חשוב לכל בעל עסק. לבידור או עסקים, אינסטגרם מספקת פלטפורמת תוכן מושלמת כדי לשמור על מעורבות הקהל. כמשווקים, זה אקוטי לנהל את חשבון האינסטגרם ביעילות כדי להתחבר לקהל היעד ולצבור מעורבות באינסטגרם.
אבל לעתים קרובות ניהול דף אינסטגרם עסקי הופך מאתגר, במיוחד לעסקים הצומחים באינסטגרם במהירות. זה נכון שאפשר לקנות עוקבים באינסטגרם כדי להגביר את הנוכחות, אבל יש צעדים נוספים בניהול דף אינסטגרם עסקי שצריך לדעת להתקדם בפלטפורמה.

בדרך כלל, יצירת פרופיל פשוט, ממוקד ואסתטי עם תוכן קבוע שומרת על מעורבות הקהל.
כיצד יוצרים חשבון אינסטגרם עסקי? ראשית יוצרים חשבון אינסטגרם רגיל כך:
- מורידים את אפליקציית אינסטגרם עבור iOS, Android או Windows.
- פותחים את האפליקציה ונרשמים.
- מזינים כתובת דוא"ל. אפשר בשלב זה להעניק גישה למספר משתמשים או לחבר את החשבון העסקי באינסטגרם לדף הפייסבוק.
- בוחרים את שם המשתמש והסיסמה וממלאים את פרטי הפרופיל.
מזל טוב! חשבון אינסטגרם אישי מוגדר. כדי לעבור לחשבון אינסטגרם עסקי עוברים את השלבים הבאים:
- מהפרופיל האישי, לוחצים על תפריט ההמבורגר בפינה השמאלית העליונה.
- לוחצים על הגדרות>חשבון>בוחרים עסק
- כאן אפשר לחבר את חשבונות האינסטגרם והפייסבוק העסקיים
- בוחרים את קטגוריית העסק ומוסיפים פרטים רלוונטיים ליצירת קשר.
- לוחצים על סיום.
עיצוב פרופיל אינסטגרם עסקי
הפרופיל הוא הדבר הראשון שכל אחד רואה כשהוא צופה בתוכן האישי או העסקי. יצירת הרושם הראשוני קובע אם הצופה יעקוב אחרי הדף או לא. לכן, נדרש לבצע אופטימיזציה של פרופיל האינסטגרם על ידי הגדרת תמונת פרופיל מקצועית. זה יכול להיות לוגו המותג או תמונה אישית טובה. ודאו שתמונת הפרופיל עקבית בכל רשתות המדיה החברתית.
לאחר מכן, בצעו אופטימיזציה של הביוגרפיה באינסטגרם על ידי מתן שם המשתמש ותיאור קצר של העסק. השתמשו במילות מפתח SEO בביוגרפיה שלכם כדי לדרג את הפרופיל גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש. לבסוף, הגדירו ערכת נושא וערכת צבעים לפרופיל האינסטגרם שלכם כדי לגרום לו להיראות מושך.
רצוי מאד לכתוב ביוגרפיה. האנשים שקוראים את הביוגרפיה היו סקרנים מספיק כדי לבקר בפרופיל. חברו אותם והראו להם למה הם צריכים לעקוב אחריכם. ב-150 תווים או פחות, הביוגרפיה באינסטגרם צריכה לתאר את המותג (במיוחד אם זה לא ברור), ולהציג את אופי המותג או העסק.
כמה טיפים מהירים לכתיבת ביוגרפיה:
- לקצר ככל שניתן ולשים את הדגשים על החוזקות של המותג או הבידול שלו ממותגים אחרים.
- שימוש במעברי שורות הם דרך טובה לארגן ביוגרפיה הכוללת סוגים שונים של מידע.
- שימוש נכון בקישור ב-Bio – עבור חשבונות עם פחות מ-10,000 עוקבים, זה המקום היחיד באינסטגרם שבו ניתן לפרסם קישור אורגני לחיץ. הקישור הזה יהיה לאתר, לפוסט חזק בבלוג, לקמפיין עדכני או לדף נחיתה מיוחד לאינסטגרם.
- הכנסת אימוג'י עוזרת לחיזוק רעיון או למשיכת תשומת לב למידע חשוב.
- הכנסת כפתור לפעולה (CTA) רוצה שאנשים ילחצו על הקישור שלך? תגיד להם למה הם צריכים.
- אופטימיזציה של תמונת הפרופיל- רוב המותגים משתמשים בלוגו שלהם כתמונת פרופיל. תמונת הפרופיל האופטימלית להעלאה היא 320PX על 320PX וצריך לקחת בחשבון שכמו רוב סמלי הפרופיל, התמונה שלך תהיה ממוסגרת בעיגול.
- הוספת פרטים רלוונטים- בעת שימוש באינסטגרם לעסקים, חשוב לספק דרך לאנשים ליצור קשר ישירות מהפרופיל האישי. כאן צריך לכלול את כתובת הדוא"ל, מספר הטלפון או הכתובת הפיזית.
- הוספת קטעי סיפור ועטיפות- דגשים בסיפור אינסטגרם הם דרך נוספת למקסם את פרופיל העסק באינסטגרם. סיפורים באוספים שמורים בדף (טיפים, שאלות ותוכן משתמשים) הם דרך טובה לשמור על דף איכותי.
- כיסויי Highlight- דרך נוספת לבטא את מה שהעסק חושב שחשוב ללקוח לדעת על העסק.
אופטימיזציה של פרופיל האינסטגרם עבור החיפוש באינסטגרם
לעוקבים פוטנציאליים יש אפשרויות רבות לגילוי המותג או העסק באינסטגרם, החל מחיפוש שם החשבון בחיפוש. הוספת מילות מפתח רלוונטיות לפרופיל העסק יכולה לעזור לחשבון להופיע בחיפוש ומשם להציע תוכן איכותי לעוקבים.
אפשק להוסיף באופן אורגני את מילות המפתח שהלקוח האידיאלי עשוי להקליד באפליקציה, בחיפוש בגוגל או בפייסבוק. עוקבים פוטנציאליים עשויים גם לגלות את העסק באמצעות תוכן בדף בלשונית Reels או באפליקציה. ללא קשר היכן העסק הופיע- סביר להניח שמשתמשים יבקרו בפרופיל של העסק או האישי לפני שיחליטו אם לעקוב אחריו.
כדי לעודד משתמשים חדשים לעקוב, חייבים לשים את התוכן הכי משכנע בפרופיל: דגשים בסיפור באינסטגרם שמציגים את העסק, האשטאגים ממותגים המציגים תוכן שנוצר על ידי משתמשים ומספקים הוכחה חברתית, קישור ביוגרפי שעוזר לאנשים למצוא משאבים מרכזיים או מנווט לפוסטים אחרים.

הגדרת קהל היעד
לאחר ביצוע אופטימיזציה לפרופיל האינסטגרם העסקי, המטרה היא ליצור קהל יעד שיציג את המוצרים של העסק. קהל היעד יכול להיות כל מי שמתעניין בנישה ובמותג. הצעד הראשון למציאת קהל היעד הוא להבין אילו בעיות המוצר יכול לפתור ואיזו קבוצת אנשים תהיה מעוניינת ברכישתו.
אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא את קהל היעד היא ללמוד את המתחרים, לבדוק לאיזה סוג קהל הם פונים ואיזה סוג של מעורבות הם מקבלים. ניתן גם להשתמש בכלים לניתוח נתונים כדי להבין לעומק את קהל היעד על סמך פרטים דמוגרפיים.
כמו כן, ניתן גם להיעזר בכלים לניהול מדיה חברתית ולקנות עוקבים באינסטגרם המתאימים לנישה שלכם. לאחר מכן תוכלו להשתמש בפרטים הדמוגרפיים שלהם כדי למקד לקהל דומה באינסטגרם.
אסטרטגיית מדיה חברתית טובה מתחילה בהבנה טובה של הקהל. חקירת הדמוגרפיה של הקהל באינסטגרם מאד חשובה להבנה מי משתמש בפלטפורמה. לדוגמה, בני 25-34 מייצגים את קהל המודעות הגדול בפלטפורמה. זהו את הקהל החופף ללקוחות שלכם כך:
מי הלקוחות לאינסטגרם העסקי?
- בדיקת את הניתוח בערוצי המדיה החברתית האחרים כדי ללמוד מי עוקב אחריכם שם.
- עריכת מחקר מתחרים והשוו כיצד הקהלים שלכם משתנים.
- התבוננות בסוג התוכן שהלקוחות מפרסמים ומעורבים בו, ושימוש בתובנות אלו כדי לפתח אסטרטגיה דומה בכל הקשור ליצירתיות.
מטרות ויעדים באינסטגרם עסקי
חשוב להגדר מטרות ויעדים לגבי האסטרטגיה באינסטגרם, מה אתם מתכוונים להשיג בפלטפורמה? מה היעדים העיסקיים אותם תרצו להשיג? זה לא תמיד מכירות, זה גם יכול להיות מודעות למוצר או מעורבות בפוסטים. זהו את היעדים העסקיים וכיצד אינסטגרם יכולה לעזור להשיג אותם. אנו ממליצים ליישם את מסגרת ה-SMART כדי להבטיח שהמטרות שלך ספציפיות, ניתנות למדידה, ניתנות להשגה, רלוונטיות ונתמכות בזמן.
מעקב אחר מדדי ביצועים נכונים
כשהמטרות מוגדרות, קל יותר לזהות מדדי מדיה חברתית הקשורים לשלב בו נמצא הלקוח במשפך וחשובים לניטור. מדדים אלה משתנים עבור כל עסק.
התאימו את המטרות לאחד מארבעת השלבים במסע הלקוח:
מודעות: כולל מדדים כמו קצב גידול עוקבים, הופעות של פוסטים וחשבונות שהגיעו אליהם.
מעורבות: כולל מדדים כמו שיעור מעורבות (מבוסס על לייקים ותגובות) ושיעור הגברה (מבוסס על שיתופים).
המרה: בנוסף לשיעור ההמרה, זה כולל מדדים כמו שיעור קליקים ושיעור יציאה מדף כניסה. בקידום ממומן באינסטגרם, ערכי ההמרה כוללים גם מחיר לקליק ומחיר לאלף הופעות.
לקוחות: מדדים אלו מבוססים על פעולות שלקוחות נוקטים, כגון לקוחות חוזרים.
שימוש בתובנות באינסטגרם עסקי
פרופיל עסקי באינסטגרם מקבל גישה לכלי הניתוח המובנה של הפלטפורמה- Instagram Insights העוקב אחר נתונים רק 30 יום אחורה. ב- Instagram Insights ניתן לעקוב אחר שיעור הביצועים של הפוסטים, מספר העוקבים ושיעור המעורבות. ניתן למצוא בכלי גם מידע על הקהל, הפרטים הדמוגרפיים, סוג התוכן המועדף ושעות הפעילות. כל מדדי הניטור הללו עוזרים לחדד את אסטרטגיית השיווק באינסטגרם ולהגדיל את הנוכחות באינסטגרם. ישנם מספר כלי ניתוח אחרים שיכולים לעקוב אחר מסגרות זמן ארוכות יותר, להפוך דיווחים לאוטומטיים ולהקל על השוואת מדדי אינסטגרם בין פלטפורמות אחרות.
יצירת יומן תוכן והגדרת זמנים לפוסטים
חשוב מאד בניהול דף אינסטגרם להיות ערוכים עם תוכן ולדעת מתי לפרסם פוסטים מראש. קיום יומן תוכן חשוב על מנת להישאר מאורגנים היטב, זה מאפשר לפרסם תוכן באופן קבוע כדי להשיג יותר לייקים ומעורבות באינסטגרם.
יצירת תוכן מראש גם מבטיחה שלעולם לא תשארו בלי תוכן. תוכלו לקבל עזרה בכלי ניהול מדיה חברתית כדי לעצב את יומן התוכן המושלם. אספו תמונות, צרו סרטונים, אינפוגרפיקות ותוכן מונפש כדי ליצור פוסטים מעניינים. השתמשו בהאשטאג הרלוונטי, כתבו כיתוב מעניין ותזמנו את הפוסטים שלכם כדי להקדים את המתחרים.
טכנית, ניתן להוסיף עד 30 האשטאגים של אינסטגרם לכל פוסט בעדכון. hashtags יכולים לעזור לחשבון להופיע בחיפוש, לכן זה תמיד טוב להוסיף לפחות שלושה עד חמישה האשטאגים, שזה המספר שאינסטגרם ממליץ עליו באופן רשמי. זה גם מועיל להקים האשטאג ממותג ולבקש מהעוקבים להשתמש בו כשהם מפרסמים על המוצרים והשירותים של העסק.
ישנם מספר כלים שבהם ניתן לתזמן את הפוסטים מראש. תהליך אוטומטי זה חוסך זמן ומוריד את המתח ותחושת הדחיפות. יתר על כן, זה מאפשר להישאר ממוקדים ביצירת תוכן באיכות גבוהה.
חשוב לעסוק בתכנון וחקירה של אירועים חשובים: חגים, חודשים, חזרה ללימודים, מבצעי קיץ, סוף שנה וכו'. ככל שיושקע זמן בתכנון מראש, כך ניתן להפיק תוכן קבוע ולהגיב לאירועים של הרגע האחרון או אירועים לא מתוכננים.
הפרסום האופטימלי ושיפור טווח הגעה אורגני נעשה כאשר העוקבים מחוברים.
בחשבון אינסטגרם עסקי, ניתן לבדוק את הימים והשעות הפופולריים ביותר עבור הקהל :
- מהפרופיל, לוחצים על "תובנות".
- ליד הקהל, לוחצים על "הצג הכל".
- גוללים מטה אל ה"זמנים הפעילים ביותר".
- ניתן להחליף בין שעות לימים כדי לראות אם זמן מסוים בולט.

שיתוף תוכן באיכות גבוהה
אינסטגרם עוסקת בוויזואליות, לכן חשוב שיהיה לדף זהות ויזואלית (פלטת צבעים ואסתטיקה כללית שעוקבים בדף יזהו). הטלפון הנייד מצוין בכל מה שקשור לצילום באינסטגרם.
כמה טיפים לצילום שדנו בהם בפוסטים אחרים שלנו:
- שימוש באור טבעי ללא פלאש.
- מיקום הנושא במקום שבו קווי הרשת נפגשים כדי ליצור תמונה מעניינת שאינה במרכז אך עדיין מאוזנת.
- צילום מזוויות שונות ומעניינות (על סולם, מהרצפה וכו').
- עריכה מינמלית של ניגודיות ואיזון בתמונה.
- כיתוב בתמונה שיהפוך את התמונה למשמעותית (לבנות אמפתיה, להצחיק, לבנות אמון).
שיתוף תוכן ויזואלי שמביא מעורבות יכול לעשות את ההבדל בין דף איכותי לדף ירוד.
בתוך כך, ניתן לשתף:
- סיפורים של לקוחות.
- מאחורי הקלעים של מוצר\חיי עסק.
- סיפורים על האנשים שעושים את המותג.
- צילומים מעניינים של המותג מזוויות שונות.
- מוצרים חדשים והשקות.
- שידורים חיים של אירועים.
המנעות מקניית עוקבים
רכישת עוקבים מנוגדת להנחיות הקהילה של אינסטגרם. תנאי הפלטפורמה אוסרים על ספאם, כולל איסוף מלאכותי של לייקים, עוקבים או שיתופים. אינסטגרם גם מזהירה שלא להציע כסף בתמורה ללייקים, עוקבים, תגובות או מעורבות אחרת ואם אינסטגרם תזהה רכישת עוקבים, החשבון עלול להיות מושבת או להימחק. עוקבים מזויפים לא יכולים לעזור להשיג אף אחת מהמטרות לשמם החשבון הוקם ולכן קניית עוקבים תעלה כסף מבלי לבנות רשימת לקוחות או לייצר הכנסות. העניין בקניית עוקבים הוא שהחשבונות אינם מנוהלים על ידי אנשים אמיתיים עם עניין אמיתי בעסק. לכן למרות שהעוקבים עשויים לנפח באופן מלאכותי את הקהל, הם לא יעסקו בתוכן, שיעור המעורבות בתוכן יהיה קטן יחסית לחשבון וזה יגרור שכל מי שעשוי להיות מעוניין לעבוד עם העסק(משקיעים, משפיענים או עסקים אחרים) לא ישתף פעולה על סמך חוסר העניין ואיכות הקהל.
במקום זאת, עסק באינסטגרם חייב עוקבים שיכנסו למשפך המכירות, יקנו מהעסק שלך ויהפכו ללקוחות נאמנים.
שימוש בפורמטים שונים של אינסטגרם
אינסטגרם התחילה כאפליקציה לשיתוף תמונות, אבל היום הפלטפורמה מכילה עוד כלים משידורים חיים ועד ל-Reels שכדאי להכיר.
- קרוסלות אינסטגרם: פרסום עד 10 תמונות בפוסט אחד. ניסויים מצאו שלפוסטים האלה יש לעתים קרובות מעורבות גבוהה יותר.
- אינסטגרם סלילים: פורמט דומה ל- TikTok שמקבל ביטוי חזק בפלטפורמה.
- IGTV: Instagram TV פורמט וידאו ארוך, אידיאלי לסדרות תוכן חוזרות.
- אינסטגרם בשידור חי: עד 4 אנשים יכולים לצפות בשידור החי.
- מדריכי אינסטגרם: כלי לשיתוף מוצרים, חדשות בעסק, הדרכה ועוד.
פרסום Reels ותוכן וידאו באינסטגרם
מומלץ לתעדף סרטונים על פני תמונות. אינסטגרם מצליחה מאד עם תוכן ב- Reels וסרטונים קצרים. והם נמצאים במיקומים בולטים בפיד, בדף ה-Explore וכרטיסייה ייעודית בתפריט הראשי. יצירת Reels באינסטגרם מקלה על גילוי העסק ומשפרת את הסבירות שהתוכן יופיע בכל אחד מהמיקומים האלה.
שיתוף רימיקס של תוכן הווידאו באינסטגרם
אינסטגרם עובדת עם Reels קצת אחרת ומאפשרת לאנשים אחרים להשתמש בסרטונים של הפרופיל או העסק כהשראה. כדי להפעיל רימיקס, צריך היכנס להגדרות ולהחליף את מתג ה-Remix. לאחר מכן לדאוג לעשות תוכן שנותן השראה לקהל האידיאלי ליצור כל דבר שיניע לפעולה: אתגר ריקוד, הכנת ארוחה, עיצוב תלבושות, ייעוץ עסקי ועוד.
שמירה על מעורבות הקהל
מעורבות באינסטגרם עסקי היא הגורם המשמעותי להגברת נראות המותג. יצירת תוכן משכנע, שימוש בהאשטאגים הנכונים וכתיבת כיתובים מעניינים עוזרים למשוך את הקהל ולהשיג יותר לייקים, תגובות ועוקבים באינסטגרם.
דרך טובה נוספת לשמור על מעורבות הקהל היא להשיב להערות, לענות על שאלות וליצור אינטראקציה. השתמשו בסיפורי אינסטגרם ובשידורים חיים כדי לשתף עדכונים חשובים, ביקורות לקוחות, מאחורי הקלעים ועוד. שיעור מעורבות גבוה עובד היטב עם האלגוריתם של אינסטגרם לחשיפת החשבון לקהל היעד ולהבאת יותר עוקבים באינסטגרם.
שימוש בהאשטאגים (Hashtags) הנכונים עוזרים מאד בניהול דף אינסטגרם. הם הופכים את תוכן האינסטגרם לקל יותר לחיפוש. בהבדל מכתוביות באינסטגרם, שלא ניתנות לחיפוש, האשטאג ניתן לחיפוש. כאשר משתמש לוחץ או מחפש האשטאג, הוא רואה את כל התוכן המשויך ולכן זו דרך מצוינת להציג את התוכן בדף בפני אנשים שעדיין לא עוקבים אחרי הדף.
עסקים רבים משתמשים בהאשטאג כדי להבליט את המותג ולעודד עוקבים לשתף תמונות וסרטונים שמתאימים למותג. הרעיון הזה יכול להיות מקור לתוכן שנוצר על ידי משתמשים ולעודד קהילה ליצור תוכן עבור הדף.
שימוש בכלי אוטומציה
שימוש בכלי אוטומציה לניהול דף אינסטגרם עסקי עוזרים לארגן את האסטרטגיה השיווקית ולהקל על הלחץ, להגביר את הפרודוקטיביות ולחסוך זמן.
Chabot הוא דוגמה לכלי אוטומציה המשמש לתת תשובות מיידיות לשאילתות הקהל בתגובות. צריך להשתמש בכלי הזה מאד בזהירות ולראות אם הוא עובד על קהל היעד- ישנם עסקים שזה פגע בהם במובנים של תקשורת עם הלקוחות. רוב שירותי ניהול המדיה החברתית מספקים כלי אוטומציה שונים למטרות ספציפיות. השתמש בהם בחוכמה כדי ליצור אסטרטגיית שיווק עוצמתית באינסטגרם.

תיוג גיאוגרפי של תוכן אינסטגרם
אם לעסק יש חנויות פיזיות, משרדים או מטה, תוכן תיוג גיאוגרפי יכול גם לעזור להתחבר לעוקבים באותו אזור. היתרון הגדול ביותר של תיוג גיאוגרפי הוא שהוא נותן למשתמשים הזדמנות נוספת למצוא וללמוד על העסק. בעיקרון, כל מי שמחפש את העסק או מילות מפתח הקשורות למותג יכול למצוא את התג הגיאוגרפי בכרטיסייה 'מקומות' בחיפוש. לאחר מכן הם יכולים להקיש כדי לראות את כל התוכן עם התג הגיאוגרפי.
כאשר זה רלוונטי, ניתן להוסיף תגיות גיאוגרפיות אחרות לתוכן. לדוגמה, אם מפרסמים תוכן מתערוכות או כנסים, תיוג המיקום או האירוע יעזור ליותר משתמשים לראות את הפוסטים. אפשר גם לתייג אזור גדול יותר. לדוגמה, תיוג העיר שבה העסק מתקיים, או תיוג גיאוגרפי של המיקום בו חיים העוקבים האידיאליים של העסק.
קידום דף אינסטגרם עסקי בערוצים אחרים
חשוב לקדם את חשבון האינסטגרם העסקי בערוצים אחרים, למשל אם יש עוקבים ברשתות חברתיות אחרות, אפשר ליידע אותם על חשבון האינסטגרם העסקי.
כמקדם שיווק, אפשר לעדכן אותם בתוכן שישותף להם בפרופיל האינסטגרם, כדי לעודד אותם לעקוב אחרי העסק או המוצר בכל הפלטפורמות. אם יש אתר או בלוג, רצוי להטמיע פוסטים עם קישורים לאתר כדי להציג את התוכן בצורה מקצועית וקריאה ביותר למשתמש.
שיתוף פעולה עם משפיענים באינסטגרם עסקי
שיווק משפיעים מהווה דרך מצוינת להשיג גישה לעוקבים באינסטגרם. המטרה היא לזהות משפיענים ויוצרים שהעוקבים והמעריצים שלהם עשויים להתעניין במוצר או בעסק. קהל הלקוחות הקיים יכול גם להוות מקור טוב למציאת משפיען, יצירת קשר אישי יכולה להיות הפיכת שיתוף פעולה לרשמי ועסקי. אפילו מותגים קטנים עם תקציב מוגבל יכולים להשתמש בשיווק משפיענים על ידי עבודה עם מיקרו-משפיענים, אנשים עם קהל קהל קטן יותר אך מסור. למרות הקהל הקטן יחסית, המשפיענים יכולים להיות אוטוריטות בתחום שלהם ברמה כזו שגם מותגים גדולים מעוניינים לעבוד איתם.
רוצים לדעת עוד על גיוס משפיענים לקידום דף עסקי באינסטגרם? לחצו כאן
קידום ממומן של דף אינסטגרם עסקי ותוכן בדף
קידום ממומן באינסטגרם כולל לרוב מודעות, אבל הם לא עוסקים רק בתוכן בתשלום. הם שמים דגש אינטנסיבי על מטרה ספציפית למשך פרק זמן מוגדר, הן בפוסטים האורגניים והן בפוסטים בתשלום.
ישנן כמה מטרות עיקריות ביצירת קמפיין באינסטגרם:
- הגדלת הנראות הכוללת בדף האינסטגרם.
- קידום מכירות באמצעות פוסטים באינסטגרם מובילים לחנות.
- עידוד מעורבות בתחרות באינסטגרם.
- איסוף תוכן שנוצר על ידי משתמשים עם האשטאג.