clickingnews

חדשות שיווק דיגיטלי | יוני 2020

 גוגל הודיעה כי בעדכון הראשון של 2021 היא הולכת לשים דגש על עדכון חווית משתמש שתשפיע על הדירוג.

אחד האתגרים הגדולים בעידן החדשות המודרני הוא למעשה לגרום לאנשים לקרוא פוסט. טויטר הוסיפה הודעה חדשה וחוזרת עבור משתמשים שראו את הציוץ אבל לא לחצו על הקישור.

 

 

פייסבוק עדיין לא פוסלת את הדברים השנויים במחלוקת של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ומותירה לו להישאר בפלטפורמה שלה. סנאפצ'ט לעומתה נקטה בצעד יוצא דופן ומידרה את חשבונו של טראמפ בגלל הערות אלה.

סנאפצ'ט הודיעה כי תפסיק לקדם את הפרופיל של טראמפ, שיש בו יותר ממיליון וחצי עוקבים, בתוך פלטפורמת ה- Discover שלו, שם היא מבקשת להציג בפני מפרסמי חדשות, נבחרי ציבור וסלבריטאים אחרים.

LinkedIn העמידה מגוון קורסים לימודיים מטעמה בנושאים חבתריים של גיוון והכלה הזמינים בחינם, במאמץ לעזור לאנשים רבים להבין כיצד לטפל בצורה הטובה ביותר בסוגיות מפתח אלה.

TikTok פרסמה מקרה בוחן חדש המספק סקירה בסיסית כיצד להריץ את אחת מאפשרויות הקידום המצליחות ביותר בפלטפורמה: אתגר ה- hashtag הממותג.

אתגרי hashtag ממותגים הם בדיוק כפי שהם נשמעים – מותגים יוצרים hashtag ספציפי המקושר לאתגר וידאו, בו יוכלו להשתמש בהם כדי להרחיב את התקשורת עם הלקוחות בקמפיין תגובת וידאו אינטראקטיבי מרתק.

לאחר האיסור על כל המודעות על מסכות פנים בחודש מרץ כדי להימנע משימוש בנגיף COVID-19 למטרות רווח, פייסבוק הודיעה כי היא מקלה על מגבלותיה, ותאפשר קידום מסכות פנים לא רפואיות בכל הפלטפורמות שלה.

חדשות שיווק דיגיטלי | מאי 2020

דפדפן האינטרנט של גוגל יחל לחסום מודעות המשתמשות יותר מדי במשאבי המכשירים של משתמש הקצה באוגוסט 2020, על מנת לשפר חוויית משתמש.
Chrome יתחיל בהגבלת מודעות הדורשות זמן סוללה או תעבורת נתוני רשת ממשתמשי קצה. על פי התקנים החדשים, מודעות אינן יכולות לעלות על 4MB של נתוני רשת או 15 שניות של שימוש במעבד בזמן של דקה מכלל השימוש במעבד.
נכון לעכשיו, רק 0.3% מהמודעות עוברות את אחוז החסימה, אך מודעות אלה מהוות 27% מנתוני הרשת הכוללת שמשמשת מודעות ו -28% מכל השימוש במעבדים. ציר הזמן נועד לעזור למפרסמים להתכונן למגבלות החדשות.

יוטיוב חושפת מוצר חדש למפרסמים בשם YouTube Select המאחד את הצעות המודעות של חשבון שירות הווידיאו תחת באנר אחד. 
YouTube Select מחליף את Google Preferred אך שומר על מיקודו בחבילות תוכן מגוונות באיכות גבוהה. השירות מתאים תוכן לפי קטגוריות.
YouTube Select עתיד גם לכלול מערך טלוויזיה זורם ייעודי לטובת משתמשים הצופים גם ב- YouTube וגם ב- YouTube TV על גבי מסכי הטלוויזיה הביתיים. 

פייסבוק חושפת תכונה חדשה בחנות הפייסבוק שעתידה לעזור לעסקים קטנים להפוך את פרופילי המדיה החברתית שלהם לחנויות דיגיטליות. עסקים יכולים להקים חנות מקוונת יחידה ללקוחות שתוכל לגשת לרשת החברתית של פייסבוק ואפליקציית שיתוף תמונות באינסטגרם.

 

הפיצ'ר החדש יאפשר לעסקים לנהל שיחות מקוונות עם לקוחות באמצעות פלטפורמות ההודעות WhatsApp, Messenger ו- Instagram Direct. פייסבוק תדאג כמובן שהמשתמשים לא יזוהו בחנות דיגיטלית, אלא אם כן הם יאשרו זאת מבעוד מועד. החברה בוחנת בימים אלה את פייסבוק צ'ק אאוט כדי לטפל בעסקאות מכר.

 

חנויות גם יאפשרו לעסקים לתייג מוצרים המוצגים בפייסבוק ובאינסטגרם ויאפשרו ללקוחות לראות דף הזמנת מוצר לאחר הקשה על התגים הללו, לדברי מארק צוקרברג החברה עובדת עם שותפים למסחר אלקטרוני הכוללים Shopify, BigCommerce, WooCommerce, ChannelAdvisor, CedCommerce, Cafe24, Tienda Nube ו- Feedonomics כדי לתמוך בעסקים קטנים עם חנויות פייסבוק.

דו"ח מצב השיווק העולמי של Salesforce בדק את קצב ההתמרה בשיווק ואת הנתונים והיעדים הארגוניים הנחוצים להשגתו. לדו"ח, אשר אסף נתונים מכמעט 7,000 מובילי שיווק ברחבי העולם. הדו"ח מצא כי שינויים תכופים והמרת משפכים בשיווק מקבלת דחיפות גדולה בשל העובדה כי קיים צורך בשיפור נתונים והתאמה אישית של התוכן ללקוח לשם שימור הלקוח. הכוונה לשילוב של Big Data ואינטואיציה אנושית כדי להפוך לכלי מצוין לשיווק. הדו"ח מצא מגוון רחב של מיומנויות ושיפור הכישורים של צוות השיווק. הדו"ח מציין כי מטרתם של המשווקים היא ליצור קשר איכותי עם הלקוחות תוך כדי חיבור לצוותי מכירות. 69% מהלקוחות אומרים כי הם מצפים לקשר חוויתי עם העסק או המוצר.