פוסטים של קרוסלה בפייסבוק כוללים עד 10 כרטיסיות בפוסט בודד שמשתמשים יכולים להחליק לצד. הכרטיסיות חולקות את אותו הכיתוב, אך כל כרטיסיה יכולה להכיל תמונה, כותרת וקישור שונים. בכיתוב ניתן לשים את תיאור הפריט שבתמונה וכן את המחיר או כל טקסט אחר שיכול להרשים ולהביא ללחיצה על הכרטיסיה.

אפשר ליצור פוסטים של קרוסלה בקמפיינים ממומנים בפייסבוק. אבל ניתן גם ליצור פוסטים אורגניים של קרוסלה באמצעות  Business Manager ודף הפייסבוק. עד לפני זמן לא רב ניתן היה ליצור אותם ב-Business Suite ו-Creator Studio.

אילו רעיונות יכולים לשרת פוסטים בקרוסלה?

תכונות ויתרונות של מוצר

אפשר לעשות שימוש בפוסט קרוסלה כדי לחזק או להראות יתרונות של מוצר או סדרת מוצרים, על ידי הפרדה שלהם לכרטיסיות. כך כל תכונה תקבל תשומת לב משל עצמה ותקבל ביטוי בעיצוב שונה וטקסט שונה תחת הטקסט הראשי של המוצר. ניתן גם להשתמש בקרוסלות כדי להפוך את התכונות המעניינות ביותר של המוצרים לנרטיב ולספר סיפור אישי מנקודת מבט של לקוח על המוצר. אפשר לקשר את כל התכונות והיתרונות לדף נחיתה יחיד בו יש את כל התכונות והיתרונות כך שמכל כרטיסיה ניתן יהיה להגיע לשלל התכונות שהעסק רוצה לקדם בדף נחיתה אחד.

תכונות ויתרון של מוצר

פירוט תהליכים או הדרכה על מוצר

מכיוון שקרוסלות מפרידות תוכן לכרטיסים מסודרים, הן אידיאליות להוביל משתמשים בתהליך או להראות ללקוחות כיצד לבצע משימה. האפשרות הזאת מזמינה את המשווקים לחשוב קריאייטיב בכיתוב במודעה ובעיצוב: נקודות חוזקה של המוצר, תכונות מפתח, תוך כדי עטיפה של הרעיון בהצגת המוצר ודרכי השימוש, כדי ללמד לקוחות כיצד לשלב אותו בחיי היומיום.

תמריצים לרכישה

גם לאחר שהלקוחות של העסק מכירים את המוצר, התכונות שלו ואופן השימוש בו- הם עדיין יצטרכו דחיפה נוספת כדי לעשות את הצעד הבא לעבר הרכישה. פוסטים של קרוסלה הם אידיאליים לתמריץ לקוחות להמיר, במיוחד כשהם מציעים הנחות חגים וזמנים או מספרים (אחוזים או סכומים), אפשר כמובן להוסיף מוטיב זירוז של זמינות מוגבלת, עד גמר המלאי או עד תאריך קרוב.

תמריצים לרכישה

הצגת מוצרים

בין אם רוצים להשיק סדרה של מוצרים חדשים או להגביר מודעות למערך מוצרים קיים, קרוסלה של פייסבוק היא הפורמט האידיאלי. מכיוון שקרוסלות נועדו לעודד מעורבות, הן מעולות לעודד לקוחות לגלוש ולקנות, במיוחד כאשר מקשרים כל כרטיס לעמוד המוצר הרלוונטי באתר או בחנות בפייסבוק.

הצגת מוצרים

שיתוף ביקורות או הוכחה חברתית

מאחר וקונים סומכים על חוות דעת של אחרים (חוכמת ההמונים), שיתוף של ביקורות של לקוחות או שיתוף נתונים שהגיעו בעקבות שימוש של לקוחות במוצר, או נתונים לגבי אחוזי השימוש של לקוחות במוצר, יכולים לעורר לקוחות פוטנציאליים לבטוח בעסק וליצור אמינות.

פוסט המשתף מספר ביקורות או מדגיש מספר מקרי לקוח של לקוחות מרכזיים לעזור לעסק לבסס הוכחה חברתית. ניתן בקלות לקשר כל אחת מהביקורות לדפי מוצר או מסחר אלקטרוני רלוונטיים באתר ולמדוד את התוצאות. במקרה של מוצר המתאים לקהלי יעד גדולים במיוחד, אפשר לשלב בפוסט קרוסלה דוגמאות של הוכחה חברתית מפרסונות שונות ואז להגיע להוכחה מוצקה יותר. למשל: דוגמאות של ביקורות מאישה בת 35, נערה בת 16, נער בן 18 וגבר בן 53 שכל אחד מתאר את המוצר מהזווית שלו, או מספרים הקשורים למוצר בקרב אוכלוסיות שונות (10% מגילאי 10-15 חוו התרגשות בשימוש במוצר, 30% מגילאי 20-30 ספרו שהמוצר עזר להם להתרכז וכו').

שיתוף ביקורת

הגשה של סיפור

תמונה אחת שווה אלף מילים, אבל סדרה של תמונות יכולה לספר סיפור שלם. ניתן בפוסט קרוסלה להעלות מספר תמונות לפוסט אחד. אפשר לעשות שימוש בתמונות ובכותרות כדי לספר סיפור וליצור קריאה לפעולה בכותרות. זה יכול להיות סיפור לקוח על שינויי שחווה עם השימוש במוצר ואז להדגים את השינוי לאחר שבוע, שבועיים, חודש (כל שינוי תקופת זמן בכרטיסיה נפרדת), או לספר את הסיפור על העסק מרגע ההקמה ועד היום, אפשר בעיקרון להעלות כל מה שניתן לבטא בתמונות,  יעניין את המשתמשים ויביא לפעולה הרצויה מצד העסק.

הגשה של סיפור

יצירת אמינות בקרב משתמשים

פוסט קרוסלה המשתף מקרי לקוח, מחשבות ותובנות של העסק על התעשייה, או שיתוף נתונים יכול בהחלט לבסס אמינות עם המשתמשים ולגרום ללקוחות פוטנציאלים להתחבר לעסק, לשקול ליצור עמו מערכת יחסים ארוכת טווח ולראות בעסק מוקד ידע ואוטוריטה לעניינים אותם מפרסם העסק. יש הרבה רעיונות להעלאת פוסטים מהסוג הזה ורצוי להיוועץ באנשי קריאייטיב לגבי התמונות ובאנשי שיווק לגבי התזמון.

אמינות

הכתבה עזרה לך? אולי גם זה יעניין אותך...

לתיאום פגישת ייעוץ דיגיטלי חינם:

דילוג לתוכן