קמפיינים PPC בחיפוש וברשתות חברתיות

חשיבות המדידות והאינטיליגנציה העסקית

ניתוח משפך מכירות

נוכחות בקמפיינים

בעידן הדיגיטלי של היום, מרבית תקציבי השיווק של הפירמות והעסקים הקטנים עוברים מה Offline ל Online, כאשר בעולם הOnline שולטות כיום 2 חברות ענק שאליהם מוזרמים מרבית התקציבים לפרסום הממומן – גוגל ופייסבוק. לשלם עבור קמפיינים בגוגל בפייסבוק זה פשוט מאוד אך לקבל תוצאות מקמפיינים בגוגל ובפייסבוק – זו כבר נחלתם של יחידים. זו בדיוק הסיבה שהעסק שלכם צריך מנהל קמפיינים בעל נסיון כי אחרת הקמפיין לא יהיה מדויק, מכוון מטרה ויעיל, ספק אם בכלל הקמפיין יגיע לקהל היעד שלו, המחיר לליד יהיה יקר משמעותית ובאופן אקספוננציאלי ביחס לעלות לליד באותו תחום אצל המתחרים, יחסי ההמרה יהיו נמוכים משמעותית והכי גרוע – התקציב ייתפזר למקומות לא טובים שיפגעו הן בתדמית החברה, והן בתזרים החודשי.

כיצד אנחנו משפרים

כאשר מומחה מטעמנו מקים ומנהל קמפיין ברשתות החיפוש\ברשתות החברתיות – התקציב מנוצל עד תום באופן יעיל ואפקטיבי, יחסי ההמרה משתנים משמעותית, העלות לליד יורדת ופוחתת משמעותית, וחוסך המון כסף מהתקציב באמצעות הדיוק והאופטימיזציה לקהל המטרה.

נשמח לעזור ולייעץ לכם בכל דרך...

אתם מוזמנים לכתוב לנו, להתקשר אלינו או לדפוק לנו על הדלת

שעות פתיחה