בעידן הדיגיטלי הנוכחי, מרבית תקציבי השיווק של הפירמות והעסקים הקטנים עוברים מה Offline ל Online, כאשר בעולם הOnline שולטות כיום 2 חברות ענק שאליהם מוזרמים מרבית התקציבים לפרסום הממומן – גוגל ופייסבוק. לשלם עבור קמפיינים בגוגל בפייסבוק זה פשוט מאוד אך לקבל תוצאות מקמפיינים בגוגל ובפייסבוק – זו כבר נחלתם של יחידים. זו בדיוק הסיבה שהעסק שלכם צריך מנהל קמפיינים בעל נסיון כי אחרת הקמפיין לא יהיה מדויק, מכוון מטרה ויעיל, ספק אם בכלל הקמפיין יגיע לקהל היעד שלו, המחיר לליד יהיה יקר משמעותית ובאופן אקספוננציאלי ביחס לעלות לליד באותו תחום אצל המתחרים, יחסי ההמרה יהיו נמוכים משמעותית והכי גרוע – התקציב ייתפזר למקומות לא טובים שיפגעו הן בתדמית החברה, והן בתזרים החודשי.

קצת על PPC

PPC הם ראשי תיבות של תשלום לפי קליק ( Pay per Click), זהו מודל של שיווק באינטרנט שבו מפרסמים משלמים עמלה על כל לחיצה על אחת מהמודעות שלהם. המודל נועד בעצם כדי "לקנות" ביקורים באתר המפורסם, במקום לנסות "להרוויח" את הביקורים הללו באופן אורגני. פרסום PPC גדל במהירות בפופולריות בתעשיית השיווק הדיגיטלי, מכיוון שהוא מאפשר לאנשים ליצור מודעות ממוקדות מאוד וליצור ניתוחים מוחשיים כדי לעזור למשווקים להבין כיצד קהלים מעורבים בתוכן.

פרסום במנועי חיפוש הוא אחת הצורות הפופולריות ביותר של PPC. זה מאפשר למפרסמים להציע הצעות למיקום מודעה בקישורים הממומנים של מנוע חיפוש כאשר מישהו מחפש מילת מפתח הקשורה להצעת העסק שלו. לדוגמה, אם נציע על מילת המפתח "קורס מחשבים", המודעה שלנו עשויה להופיע במקום הראשון בדף התוצאות של Google.

בכל פעם שלקוח ילחץ על המודעה שנפרסם, נצטרך לשלם למנוע החיפוש עמלה על כך. כאשר קמפיין PPC עובד כראוי, העמלה היא טריוויאלית, כי הביקור שווה יותר ממה שנשלם עבורו. במילים אחרות, אם אנחנו משלמים 15 ₪  עבור קליק, אבל הקליק מביא למכירה של 500 ₪ , אז התשלום עבור השיווק הוא זניח.

הרבה מושקע בבניית קמפיין PPC מנצח: החל ממחקר ובחירת מילות המפתח הנכונות, דרך ארגון מילות המפתח הללו למסעות פרסום וקבוצות מודעות מסודרות, ועד להקמת דפי נחיתה PPC המותאמים להמרות. מנועי חיפוש "מתגמלים" מפרסמים שיכולים ליצור מסעות פרסום רלוונטיים, ממוקדים בתשלום לקליק, על ידי חיוב נמוך יותר עבור קליקים על מודעות. אם המודעות ודפי הנחיתה שלנו שימושיים ומשביעים רצון למשתמשים, גוגל גובה ממך פחות על כל קליק, מה שמוביל לרווחים גבוהים יותר לעסק. אז אם אתה רוצה להתחיל להשתמש ב-PPC, חשוב ללמוד איך לעשות את זה נכון.

 

PPC קליקינג

 

אנחנו בקליקינג מומחים בהקמה וניהול של קמפיין ברשתות החיפוש\ברשתות החברתיות, הלקוחות שלנו מדווחים על תקציב המנוצל עד תום באופן יעיל ואפקטיבי, יחסי ההמרה משתנים משמעותית, העלות לליד יורדת ופוחתת משמעותית, אנו עובדים על דיוק בקמפיינים ואופטימיזציה על מנת לחסוך בתקציב עבור הלקוח.

PPC-PC

PPC בגוגל

Google Ads היא מערכת הפרסום PPC הפופולרית ביותר בעולם. פלטפורמת המודעות מאפשרת לעסקים ליצור מודעות המופיעות במנוע החיפוש של גוגל ובנכסים אחרים של גוגל.

Google Ads פועלת לפי מודל של תשלום לפי קליק, שבו משתמשים מציעים הצעות על מילות מפתח ומשלמים עבור כל קליק על הפרסומות שלהם. בכל פעם שמתחיל חיפוש, גוגל חופרת במאגר מפרסמי המודעות ובוחרת קבוצה של זוכים שיופיעו בשטח המודעות היקר בדף תוצאות החיפוש שלה. ה"זוכים" נבחרים על סמך שילוב של גורמים, לרבות האיכות והרלוונטיות של מילות המפתח ומסעות הפרסום שלהם, כמו גם גודל הצעות המחיר שלהם למילות מפתח.

 

PPC בפייסבוק

PPC בפייסבוק עובד בצורה דומה, הפלטפורמה מאפשרת ליצור מודעות PPC משלך בתוך מנהל המודעות של פייסבוק. מודעות אלו יכולות להיות מודעות תמונה רגילות, מודעות וידאו או מודעות קרוסלה (המפרסמות קישורים רבים ושונים בתוך אותה מודעה). לאחר היצירה, ניתן להשתמש במודעות במגוון מקומות בפייסבוק, כולל סרגל הצד, פיד החדשות של שולחן העבודה או הנייד, ורשת הקהלים. הם יכולים להיות מוצגים גם בפיד האינסטגרם של הקהל המבוקש.

ראשית, הלקוח בוחר יעד בהתאם ליעדים העסקיים שלו ולשלב במשפך אותו הוא מנסה למקד, פייסבוק מציעה מספר יעדי שיווק שונים המבוססים על שלושת שלבי המסע של הקונה.

יעדי שלב המודעות: מודעות למותג, טווח הגעה

יעדי שלב השיקול: יצירת לידים, תעבורה לאתר, מעורבות, התקנות אפליקציה

שלב ההחלטה: יעדים: המרות, ביקורים בחנות, מכירת מוצרים

לאחר מכן, מגדירים קהל. פייסבוק מאפשרת למשווקים ליצור מודעות ממוקדות במיוחד כדי להגיע לפלח הנכון בשוק שלהם. ניתן ליצור קהלים מותאמים אישית ומגוונים לפי: מיקוד בסיסי (מיקום, גיל, מין, שפה), מיקוד מפורט (דמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגויות), מיקוד לפי חיבורים (אנשים שאוהבים את דף הפייסבוק, חברים של אנשים שאוהבים את דף הפייסבוק, אנשים שביקרו באתר, חברים של אנשים שביקרו באתר ועוד הרבה אפשרויות).

לאחר מכן, מגדירים מיקום: היכן הלקוח רוצה להציג את המודעות שלו.

לבסוף, מגדירים תקציב ותזמון – כמה כסף ירצה הלקוח להוציא על המודעה שלו ( ליום או תקציב מוגדר אחד לכל חיי המודעה) וכמה זמן הלקוח ירצה שהמודעות שלו יוצגו.

 

לתיאום פגישת ייעוץ דיגיטלי חינם: