קידום אורגני ב- LinkedIn

דגשים לקידום אורגני ב- LinkedIn

לינקדאין מיצבה את עצמה כפלטפורמה שנועדה לתחום התעסוקתי\בין עסקי (B2B) ושמה פחות דגש על הפן החברתי כפי שאנו מכירים מפייסבוק. עם למעלה מ 670 מליון משתמשים ומעל 30 מיליון דפים, הפרסום בה (האורגני והממומן) שונה מעט בתפיסה מפייסבוק.

תנועה אורגנית לדף לינקדאין

רישום לדף\קבוצה לינקדאין בשונה מפייסבוק הוא מכוון מטרה מאד ספציפית.בשל היחס של המשתמשים למיצוב של הפלטפורמה והעובדה שלא כל משתמש בפייסבוק נרשם גם ללינקדאין, הפוסטים, הקבוצות והדפים בה (כולל העיצוב, הפונטים וכו') משדרים מצע בעל אופי רציני יותר ומוכוון מטרה.

לפיכך הרבה חברות הייטק, יזמות, רפואה וכו' מעדיפות את לינקדאין למטרות שיווק בין עסקיות מאשר את פייסבוק. על מנת להביא תנועה אורגנית לדף לינקדאין, רצוי מאד לעשות את הפעולות הבאות:

פרסמו מגוון רחב של סוגי תוכן בפוסטים: פוסט בבלוג של החברה, וידאו, אינפוגרפיקה, וובינר או אפילו ידיעה שהתפרסמה בחדשות בתחום התוכן של הדף ושנראה לכם שהקהל בדף ישמח לדעת עליה.

דעו את הקהל שלכם והפיצו לו תוכן בעל ערך בהתאם. תייגו אנשים שיש להם קשר עם העסק או התחום בו עוסק הדף שלכם, זו דרך מצוינת להשיג חשיפה בקרב החברים שלהם ולהביא עוד משתמשים לדף שלכם.

פרסמו תוכן משמעותי ובעל ערך (הקשור לחברה אם זה דף עסקי או לתחום העיסוק של הדף אם זה דף בנושא מסוים) לפחות פעם ב- 30 יום.

נסו לבחון מה התוכן שחברי הקבוצה שלכם צורכים בלשונית Topics ושתפו תוכן שקרוב למה שהם מחפשים.

עשו שימוש בתמונות איכותיות ומושכות עין, זכרו שלפני הרשמה לדף, חלק מהאנשים גוללים את הפיד כדי לראות מה מפורסם בדף.

לינקדין ממליצה על לפחות 150 עוקבים לדף על מנת שהוא יסומן כדף איכותי.

קישורים מעודדים מעורבות, עשו בהם שימוש. הקישורים חייבים להפנות לתכנים הקשורים לתחום התוכן של הקבוצה.

השתמשו ב- hashtag (#) לפוסטים כדי לקדם את המוצר או התחום בו עוסקת החברה\הדף.

טיפים לתוכן בדף לינקדאין של חברה או מוצר

דף לינקדאין של חברה או מוצר הוא בעצם המפגש של הלקוח עם המוצר או העסק, לפכיך חשוב מאד להעביר כבר ב 10 שניות הראושנות של הצפייה בדף את המסר. אתם רוצים להיות מקצועיים וליצור מעורבות בדף? בואו נעבור על מספר טיפים שיעשו לכם את החיים שלכם קלים יותר ויתרנו לדף שלכם את המראה שאתם צריכים כדי להביא עוקבים.

וידאו

אנו ממליצים להפיק סדרת סרטוני וידאו קצרים שכל אחד מהם לא עולה על דקה. מטרת הסרטונים היא לספק עצות מעשיות הנוגעות לעסק. בווידאו תוכלו לכלול משפיעים בתחום כדי להגביר את האמינות ואת טווח ההגעה על ידי שיתופים של המשתמשים בפידים שלהם. הפיקו סרטון בן 30 שניות המקדם מקרה הצלחה מרגש או מרתק הקשור למוצר או לעסק שלכם.

תמונות הכוללות סטטיסטיקות

אנשים אוהבים נתונים סטטיסטיים ומשתפים דברים שגורמים להם להיראות רציניים יותר. קחו סטטיסטיקות בולטות ממחקרי מקרה, סקרים או הצלחה של המוצר שלכם והציגו אותם על גבי עיצוב איכותי. תוכלו להשתמש בהם גם בקמפיינים שלכם.

השקות מוצר ושיפורי תכונות

אתם משיקים מוצר חדש או משפרים מוצר קיים? עדכנו את הקהל שלכם על המוצרים או השירותים האחרונים שלכם. בפוסטים הבאים תוכלו לשתף את השיטות המומלצות כיצד להשתמש בהם.

אבני דרך והצלחות של החברה

שתפו פוסטים על המשימות והחזון של החברה שלך, פרסמו פוסטים החוגגים הצלחות של החברה על מנת להראות הכרת תודה לעוקבים ולקוחות על כך שעזרו לכם להשיג את יעדיכם

הדגשת אנשים בחברה

אם חושבים על זה לעומק, אנשים עושים עסקים עם אנשים -לא עם חברות. האנישו את המותג שלכם על ידי מתן אפשרות לקהל שלכם להציץ בתרבות הארגונית, הדגישו את העובדים כמובילי דעה, פרסמו הצלחות של עובדים בתפקידי מפתח בחברה.

הרשמה לאירועים

שתפו הרשמה לאירועים שהחברה שלכם מארחת או נותנת להם חסות. פרסום לאירועים בשידורים חיים או אפילו מוקלטים דוגמת השקות, וובינרים, הכרזות על מוצר או עדכונים מבעלי החברה יכול להביא צפיות רבות ומעורבות מצוינת בפוסטים היות והלקוח מרגיש שהוא חלק מהווי החברה.

ספרים אלקטרוניים

קדמו ספרים אלקטרוניים. כשאנחנו משיקים ספר אלקטרוני, אנו בדרך כלל יוצרים 2-3 תמונות וסרטונים הכוללים את שער הספר האלקטרוני, סטטיסטיקות, ציטוטים וטיפים שנלקחו מהתוכן כדי ליצור מעורבות של הלקוחות שלנו

הכתבה עזרה לך? אולי גם זה יעניין אותך...

שיווק מרפאות שיניים

שיווק דיגיטלי למרפאות שיניים קליקינג מומחית בבניית קמפיינים בגוגל, פייסבוק, טאבולה ואינסטגרם לרופאי שיניים ומרפאות שיניים, עם נסיון עשיר  בבניית תוכן ממיר להתעניינות: תמונות, פלאיירים,

קרא עוד »

רוצה להתייעץ איתנו?