ניהול שוטף של דפים ברשתות החברתיות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין, נחשב לפעילות בעלת חשיבות רבה. דף עסקי ברשתות החברתיות ובעיקר בפייסבוק ואינסטגרם הפך למקור בו מתנהל הרבה מן הקשר עם הלקוחות של העסק. כאשר לקוח רוצה לשאול שאלה או להתעדכן על מוצרים חדשים של העסק, על שירותים חדשים שהחברה מציעה, או אפילו שסתם הגיע לדף דרך חבר שעשה לייק לדף, הרושם הראשוני שהוא מקבל הוא קריטי עד כדי כך שיש עסקים וחברות שפועלים ועובדים רק באמצעות הרשתות החברתיות שלהם.

דפים במדיה החברתית מורכבים בדרך כלל מתמונת שער או באנר, תמונת פרופיל, לוגו, מידע על העסק או השירות ותכנים המקדמים את הדף ברמה שיווקית: פוסטים, סרטונים, הזמנות להשקות, מדריכים ועוד אמצעים דיגיטליים הנותנים ערך ללקוח ומגבירים את חשיבות המותג. שמירה על עיצוב עקבי במדיות החברתיות ובאתר היא הכרחית להעלאת המותג משום שהיא מחזקת את זהות המותג ומשפרת את ההתעניינות בו. היתרון הגדול בדפים הקשורים למדיה חברתית (פייסבוק, אינסטגרם וכו') הוא שאפשר להכניס אליהם תמונות ועיצובים שחורגים מעט מהאתר והם עדיין עובדים לטובת העסק או המוצר.

על מנת לשמור על איכות עוקבים ותגובות באופן רציף, קיים צורך לרתק את הקהל על ידי עיצובים של תמונות חדשות, סרטונים ועדכונים לגבי מוצרים חדשים או הסברים על תפעול מוצרים קיימים.

עיצוב דף פייסבוק

כיצד אנו משפרים מכירות בעזרת דף עסקי

מגדירים יעדים חכמים

למה אתם במדיה החברתית מלכתחילה? אנחנו בקליקינג לא חושבים שהתשובה צריכה להיות "מפני שכולם שם". אנו סוברים שמותגים צריכים להגדיר יעדים ספציפיים, מדידים, ניתנים להשגה, רלוונטיים ומוגדרים בזמן. לדוגמא: עד סוף הרבעון אנו נגדיל את שיעור התגובה שלנו בפייסבוק ב-25%. זהו יעד שבא להשיג מטרה, הוא מדיד ואנו יכולים בעזרת פוסטים אורגניים (וגם בעזרת קמפיינים) להוביל ליעד.

מזהים את קהל היעד

לאחר שנגדיר מטרות, ננסה לשרטט את קהל היעד במונחים של: באילו רשתות חברתיות הוא נמצא, מה לוח הזמנים והפרסום שהוא פעיל, מה סוג התוכן שהוא צורך, כיצד הוא מפרש את המותג, כיצד להנגיש לו את המידע בפרופיל העסקי ועוד.

מותגים רבים לא מצליחים מכיוון שהם לא מפרסמים תוכן שמדבר לקהל שלהם. אנו מקדישים זמן לבחון את הקהל, להבין מה האתגרים שלו ולאילו מותגים הוא מתחבר ברשתות חברתיות, ניתוח תחרות יכול לעזור לנו להבין כיצד לבדל את העסק אותו אנו מקדמים ואת הנוכחות שלו במדיה החברתית.

אנושיות

לטעמנו אחת הטעויות שעסקים עושים ברשתות החברתיות היא חוסר אנושיות או אי-שיתוף של תכנים שהקהל רוצה לצרוך. המדיה החברתית נועדה לשתף וכך היא מפיצה את הבשורה. בעידן המודרני של שקיפות, אנשים רוצים להכיר את העסק ברמה אישית יותר. אנו עדים למותגים שיוצאים מהקופסא ומדברים עם העוקבים שלהם כמו חברים כדי לא להראות רובוטיים מדי- ואלו המותגים שמנצחים.

חיפוש קשרים

אנו מחפשים מערכות יחסים, לא רק עוקבים. יהיו שיגידו שמספר עוקבים הוא מדד, אבל הגישה הזו יכולה גם להראות על יוהרה (ניתן לקנות אלפי עוקבים ב 1.90 ₪ היום). עם זאת, 100 עוקבים שעוסקים בקביעות בתוכן של הדף הם בעלי ערך רב יותר מ-10,000 שסתם רשומים כעוקבים. אנו לא משאירים את ה"חברתי" מחוץ לנוכחות המדיה החברתית כי לשמה היא נועדה. היופי במדיה החברתית הוא שניתן ליצור מערכות יחסים ברגע עם עוקבים כמעט מכל מקום.

אוטומציה

הרבה עסקים שעושים אוטומציות היום מפספסים את הגורם האנושי. זה מצוין לעשות אוטומציה כדי לחסוך זמן של אנשי שיווק, אבל אי אפשר להביא הצלחה כאשר כל הנוכחות החברתית "נוסעת" על טייס אוטומטי.

עיצוב ויזואלי

פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין מציגות תמונות, וידאו ושידורים חיים בצורה יוצאת מן הכלל ויודעת להביא מדדים איכותיים הקשורים לקהל הצופה, מספר צפיות, זמן צפייה ועוד. אנו מומחים בעיצוב תמונות ווידאו (אינפוגרפיקה, תדמית ועוד) לדפי פייסבוק ועושים קמפיינים מאד מוצלחים בוידאו.

ישנן דרכים שונות למשוך את תשומת הלב של הקהלים אליהם העסק מכוון ולהגביר את מעורבותם בפרופיל העסק. תוכן מבוסס תמונה לדוגמא נוטה לייצר יותר התעניינות מסתם טקסט, שימוש בהאשטאגים תיאוריים כדי למשוך את הקהל לשיחות מעניינות, מצד האתר כמובן ניתן תמיד לפרסם קישורים לרשתות החברתיות כדי להציע לגולש עוד פלטפורמה בה הוא יכול לתקשר עם העסק, ניתן גם לקדם אירועים הקושרים לעסק, להכריז על מבצעים והצעות ועוד. כאשר דף הפייסבוק פעיל ומתעדכן על בסיס שבועי\יומי ומרוענן במידע ותכנים על בסיס קבוע, התדמית של העסק משתפרת משמעותית, הדף מושך יותר (דבר שגורם ללקוחות פוטנציאלים לעקוב אחרי הדף), והעסק נשאר רלוונטי אל מול המתחרים, שימוש ברובוט-צ'אט לדוגמא באתר ובפייסבוק יכול לתת מענה מיידי ללקוחות כדי לחסוך זמן תגובה של איש מכירות.

כדי למקסם את ההזדמנויות האינסופיות שטמונות בדפים ברשתות החברתיות, ניהול הדפים ע"י מומחים הוא בגדר חובה לחברה\עסק הרוצה להיות רלוונטי בדיגיטל. אנו בקליקינג יודעים להתאים ולכתוב את התוכן המדויק שפונה לקהל היעד של תחום העסק, באמצעות גרפיקה ייחודית, יכולות מיקרוקופי גבוהות ויכולות טרגוט יעדים. אנו יודעים למשוך את קהל המטרה ולייצר פוסטים בליווי אנשי קריאייטיב איכותיים. אנו מסוגלים להניע את לקוחות הקצה לפעולה, תוך שילוב פיצ'רים שמטרתם לחסוך לעסק זמן וכסף.

וידאו לדף פייסבוק עסקי

לתיאום פגישת ייעוץ דיגיטלי חינם:

דילוג לתוכן