מודעות יוטיוב שורטס (YouTube Shorts) הן מודעות וידאו  בין סרטונים ב-Shorts, סרטונים קצרים אנכיים באורך 60 שניות או פחות המתנגנים ב- YouTube. כדי להתחרות ב-TikTok ולהשיק יותר תוכן וידאו קצר, YouTube השיקה Shorts כדי לאפשר למשתמשים לגלול ולצפות בסרטונים קצרים.

לאור העובדה ש-  YouTube הוא אתר הזרמת הווידאו הפופולרי בעולם, קמפיין מודעות שורטס הופך להיות פלטפורמה אפשרית עבור מפרסמים. YouTube מציעה מגוון פורמטים של מודעות, כולל מודעות וידאו, מודעות לתצוגה ומודעות שורטס. תחילה חשוב לבסס אסטרטגייה נכונה לפרסום ביוטיוב שורטס. לחצו כאן כדי ללמוד כיצד לתכנן את האטסטרטגיה לפני הקמפיין.

הפרסום ביוטיוב שורטס יכול להיות מצוין עבור קמפיינים מסוג מוּדָעוּת אם הם מטורגטים לקהל יעד נכון (קהל קר בטרגוט של גוגל לעניין מסוים או קהל רימרקטינג). יתרון נוסף של קמפיינים מהסוג הזה, שהם מספקים תוצאות מהירות. קמפיין ב-YouTube Shorts מאפשר להציג את הוידאו בפני מאות אלפי אנשים בזמן קצר, כך שמלבד מוּדָעוּת הם יכולים להביא תנועה לאתר ואפילו רכישות או לידים.

יצירת קמפיין יוטיוב שורטס

תהליך יצירת הקמפיין מאד פשוט, כל מה שצריך זה חשבון גוגל אדס תקין.

אנו נראה כאן את תהליך יצירת הקמפיין. בגדול, הכל ניתן לעריכה: מקהל היעד, התקציב, המחיר לצפיה PPV, הסרטונים שינוגנו וכו'.

חשוב שיהיה סרטון מוכן בגדול המתאים ליוטיוב שורטס בגודל 1920 אורך על 1080 רוחב (בדיוק כמו טיקטוק או רילס בפייסבוק).

להלן התהליך בתמונות:

 

מטרת הקמפיין יוטיוב שורטס
סוג הקמפיין יוטיוב שורטס
השגת צפיות יוטיוב שורטס
בידינג יוטיוב שורטס
רשתות מקסום ושפות יוטיוב שורטס
מכשירים יוטיוב שורטס
תדירות יוטיוב שורטס
קבוצת מודעות וקהל שורטס
תוכן וקהל שורטס
וידאו שורטס
בידינג יוטיוב שורטס

YouTube עדכנה שיוצרי Shorts יוכלו לקבל עד 45% מההכנסות מהקמפיינים שנוצרים בפלטפורמה, כנראה על מנת להתחרות בטיקטוק.

אז אם אתם יוצרי Shorts חלק מתוכנית השותפים של YouTube, תוכלו להתחיל  להרוויח ממודעות YouTube Shorts בשנת 2023.

כנראה שיותר יוצרים יתמרצו ליצור Shorts. וככל שהביקוש לתוכן קצר יגדל, סביר להניח שיותר משתמשים יצפו בסרטונים האהובים עליהם ב-Shorts. חשוב מאד לתכנן לפני פרסום הקמפיין אסטרטגיה שתעבוד לכם ביוטיוב שורטס. לחצו כאן לכתבה.

המשמעות היא ש-YouTube Shorts יהיו יותר פופולאריים, עם יותר יוצרים ומשתמשים שיעלו ויזרימו יותר תוכן בערוצים. עבור מפרסמים, סביר להניח שרצוי להשקיע במודעות שצפויות להגביר את המודעות לעסק ולהגיע ליותר קהל.

הכתבה עזרה לך? אולי גם זה יעניין אותך...

לתיאום פגישת ייעוץ דיגיטלי חינם:

דילוג לתוכן