איך לקבל יותר חשיפה על סרטון ב- linkedin?

איך לקבל יותר חשיפה על סרטון ב- linkedin?

כשמדברים בשיווק דיגיטלי על וידאו, בדרך כלל מתכוונים לוידאו ביוטיוב, פייסבוק או אינסטגרם, אבל סרטון לינקדאין מציע פוטנציאל הגעה אורגני טוב יותר. האמת היא שרוב האנשים בלינקדאין לא משקיעים בתוכן. מתוך 750 מיליון משתמשים בערך בפלטפורמה, פחות מ -2% מפרסמים תכנים על בסיס שבועי. גם האחוז הקטן שמפרסם מסתפק בפוסטים הכוללים טקסט, גרפיקה או קישור – אבל לא וידאו. כך שמי שמפרסם וידאו כל שבוע

לגבי יתרונות של וידאו על פני עזרי שיווק אחרים- כבר דנו הרבה בכתבות באתר. אם קל לפרש הודעה, טקסט או אימייל בצורה שגויה, בוידאו הרעיון נתפס במהירות בגלל התנועה, הוורבליות והסאונד. לכן על ידי שיתוף סרטון ב- LinkedIn, ניתן להביא חלק נכבד ועיקרי מהעסק או המוצר שלא ניתן להביא באתר או בפוסט עם תמונה.

שיווק דיגיטלי וידאו בלינקדאין

הפקת סרטונים באיכות גבוהה עבור ה- Feed  בלינקדאין

אמנם מגבלת הזמן לווידאו בלינקדאין היא 10 דקות, תוכן סרטונים שמועלים הוא כ 2-5 דקות. תוכן וידאו ערוך היטב יכול להיות קצר (אפילו דקה) ועדיין להיות יעיל. עסקים גדולים עושים אפילו טריילרים של 3 עד 5 דקות שמראים את ההשפעה שהמוצר שלהם משפיע על חייהם של לקוחותיהם. חמישית מהסרטונים של עסקים בלינקדאין יהיו סרטונים המכילים דיבורים על מוצרים, ראיונות, סיפורי מותג, הצלחות והמלצות. פיסות וידאו אלה הם בדיוק סוג התוכן שטוב לעסקים להראות כאשר לקוחות פוטנציאלים יראו. אם הם עשויים טוב, ניתן להשתמש בהם במשך שנים.

סרטון כזה אמור להיות משותף בפיד כל כמה זמן כדי לתזכר חברים מלינקדאין או להציג בפניך אנשים חדשים. בדרך כלל רוב התנועה נעשית בימים הראשונים לאחר הפרסום. אותם סרטונים יכולים גם להיכנס לערוץ YouTube של העסק, לאתר ולפרופיל LinkedIn של בעל העסק. הרבה בעלי עסקים קטנין יחסית מציגים את הסרטון בפרופיל לינקדאין שלהם ככרטיס ביקור כדי לתת לאנשים תחושה של מי הפרופיל ומה העסק שלו עושה.

שיתוף סרטון קצר בפיד של LinkedIn

רוב התוכן הקשור לווידיאו בלינקדאין צריך להיות סרטונים קצרים שלעתים קרובות יגיעו מתוכן העמוד של העסק או הפרופיל האידי. תוכן כזה עוזר למשוך את תשומת ליבם של אנשים, להישאר מעודכנים על העסק ולאפשר לאנשים לעקוב אחרי הסרטונים ולחזור לעסק. תוכן זה יכול להיות בין 5-10 שניות ועד 3 דקות כאשר רוב האנשים לא יצפו במשהו יותר מזה. ישנה תפיסה מוטעית לפיה לינקדאין היא מקום רציני, אבל מאז שמיקרוסופט קנתה אותה, זה הפך להיות יותר פלטפורמה חברתית ואנשים התחילו יותר להיפתח אליה (במיוחד במשבר הקורונה שבו יותר אנשים עבדו מהבית והיו כמהים לקשר אנושי).

רצוי שפוסט בפיד בלינקדאין יכיל מידע מעשי כמו טיפ, טכניקה או משהו משכיל שיכול ממש לעזור. אם ניתן לעשות זאת בוידאו, זה הופך את הסרטון לבלתי נשכח.

טקטיקה נוספת היא לספר סיפור אישי אך לעטוף אותו באופן שניתן ליישם אותו בעסקים. בסופו של יום אנשים בלינקדאין עושים עסקים ובונים את הרשתות המקצועיות שלהם.

אופטימיזציה של הסרטון בעדכון LinkedIn

הדרך הקלה ביותר ליצור סרטון עבור LinkedIn היא לפתוח את האפליקציה, לצלם סרטון ישר למצלמה ולפרסם אותו. אם יש לכם זמן להשקיע קצת יותר עבודה, עדיף ליצור וידאו מרובע. למרות שווידיאו של לינקדאין יכול להיות אנכי או אופקי, הריבוע הוא הטוב ביותר כי בהשוואה לווידאו של יוטיוב בפורמט 16: 9, בנייד וידאו מרובע תופס כמעט את כל המסך. אם מעלים וידיאו 9:16 (סרטון סמארטפון), לינקדאין תנסה לגרום לו להשתלב בריבוע על שולחן העבודה. כאשר אותו סרטון יוצג בפיד הנייד, הוא יופיע ביחס 9:16, אך אנשים לא יוכלו להנות מהסרטון והפוסט במקביל.

כמות שורות הטקסט בפוסט

כאשר הסרטון מופיע בפיד של לינקדאין, שלוש שורות טקסט מופיעות מעליו והצופים צריכים ללחוץ על הקישור ראה עוד כדי לראות את השאר. רצוי להשתמש תמיד ביותר משלוש שורות טקסט כדי להגדיל את זמן החשיפה לפוסט. פוסטים שגורמים לזמן שהייה גבוה יותר בלינקדאין יקודמו טוב יותר. משתי בחינות:

הפוסט מכיל טיפ או שניים ואז "מרים" לצפייה בעוד 2-3 טיפים באותו נושא בסרטון עצמו.

יש אנשים שיקראו את הפוסט תחילה לפני שיחליטו אם הם לצפות בסרטון. כך אם יושקעו זמן ומחשבה גם בפוסט וגם בווידיאו, כך הזמן שיוקע בפוסט מצד המשתמשים יעלה.

קידום סרטון בלינקדאין

הוספת כיתוביות

רוב האנשים שצופים בווידיאו בלינקדאין עושים זאת מהסמארטפון, כך שהצליל יושתק בזמן שהם גוללים בפיד. על ידי הוספת כתוביות לסרטונים, אפשר למשוך את תשומת ליבם ולגרום להם לצפות. באייפון למשל, אפליקציית Clips של אפל מאפשרת להקליט סרטון של דקה אחת ולכתוב עליו אוטומטית בזמן ההקלטה.

תוכן וידאו LinkedIn Live

המטרה ביצירת תוכן חי בעמוד היא לעזור לאנשים להבין מי עומד מאחרי העסק או המוצר, במה החברה עוסקת, מה הערכים של החברה. משתמשים הנמצאים בשוק שירותים דומה נחשפים לסרטון ולומדים כיצד המוצר או השירות יכול לעזור להם או לראות את השינויים שהם יכולים לעשות בעקבות השימוש במוצר או שרותי העסק.

כדי לייצר תוכן עבור שידור חי, צריך לחשוב מה רוצים שהקהל שנחשף לסרטון ידע על החברה, למשל: 4-5 דברים שבעל העסק היה רוצה שידעו על העסק או המוצר. סרטונים אלה משמשים כמדריך תוכן. בלינקדאין, הדרך הטובה להשיג מעורבות בתוכן העמוד היא לעשות וידאו חי. לא לכולם יש גישה ל- LinkedIn Live, אך למי כן, יכול להשתמש בכלי היעיל הזה לפרסום איכותי.

שידורים חיים בלינקדאין, עושים שימוש בשירותי צד שלישי, שרובם מאפשרים להוריד הקלטה של ​​הזרם החי בסיום. ניתן לאחר מכן כמובן לערוך את החלקים הטובים ביותר של השידור ולהפוך אותם לתוכן איכותי שניתן להשתמש בו ב- LinkedIn ובערוצים אחרים. תוכן חי איכותי יכול להיות ראיון מעניין עם משפיען, שאלות ותשובות על השירות או המוצר מהצופים בשידור (אפשר גם עם אורחים), מכיוון שהעמודים של בעל העסק באתר, בפייסבוק ובלינקאין מכילים נושאים שהוא מכיר לעומק, אינסוף רעיונות לסרטונים צריכים לבוא מהם.