וידאו מכירתי כרכיב Must בכל הנכסים הדיגיטליים

למה וידאו?
בעולם הדיגיטל, תוכן הווידאו חווה תמיד עלייה בפופולריות ככלי שיווקי. בעצם, וידאו הוא הרכיב החשוב ביותר לצרכן בעולם ה Rapid. טקסט, אסטרטגיות SEO, ספרים אלקטרוניים, תוכן איכותי ובלוגים חשובים מאד במדיה החדשה, אם כי לא בכמות ובאימפקט שיוצר וידאו. מעט נתונים מעניינים לגבי שיווק בוידאו: האתר Invodo מדווח על מחקר שבו 52% מהצרכנים מעידים כי צפייה בסרטוני מוצר הופכת אותם בטוחים יותר בהחלטות לגבי רכישות מקוונות. 70% מהצרכנים אומרים שהם שיתפו סרטון של מותג. 72% מהעסקים דיווחו כי שיווק בוידאו שיפר את יחס ההמרה שלהם (יחס המרה הוא היחס בין מתעניינים פוטנציאלים לרוכשים בפועל). עם מספרים כאלה כבר, משווקים רבים מתחילים להבין ששיווק בוידאו אינו בועה, אלא כלי הכרחי בשיווק שישאר ויוביל שיווק דיגיטלי עוד זמן רב.
כיצד אנחנו משפרים?
תחילת הפעילות של קליקינג הייתה מומחיות ביצירת מקור מכירה בעסק על ידי וידאו, לפיכך אנחנו יודעים לפתור פתרונות קצה ושירותים עבור כל הקשור בשיווק דיגיטלי בוידאו. צילום, תכנון ועריכה של סרטוני תדמית, הכנת Storyboard לתסרוט סרטוני תדמית, שמירת על איכות סאונד וקריינות ברמה גבוהה. שידורים חיים בכל המדיות החברתיות והגשות הוידאו, הכנת סרטוני אינפוגרפיקה לעסקים, הכנת סרטוני שיווק ל YouTube, הקמה ותחזוקה של ערוצי YouTube ועוד.
נשמח לעזור ולייעץ לכם בכל דרך...
אתם מוזמנים לכתוב לנו, להתקשר אלינו או לדפוק לנו על הדלת
שעות פתיחה
- ראשון-חמישי: 07:00-23:00
- שישי: 07:30-15:00
- שבת: סגור

טיפים ליצירת מעורבות אורגנית לעסק באינסטגרם באמצעות מדריכים
טיפים ליצירת מעורבות אורגנית לעסק באינסטגרם באמצעות מדריכים מדריכי אינסטגרם הם דרך טובה ופשוטה לקבלת שיתופים, תגובות וקליקים נוספים על תוכן באינסטגרם, בנוסף זו דרך

המדריך למדידת ביצועים (KPI) בשיווק דיגיטלי בשלבי המשפך השיווקי
המדריך למדידת ביצועים (KPI) בשיווק דיגיטלי בשלבי המשפך השיווקי משפך שיווקי הוא האלמנט השיווקי הראשי בשיווק דיגיטלי להמרות והגדלת המכירות של המותג או המוצר. המשפך

הדפים באתר שחייבים לקבל דגש על אסתטיקה ותוכן
הדפים באתר שחייבים לקבל דגש על אסתטיקה ותוכן בשיווק דיגיטלי, כל דף באתר של עסק הוא חשוב. למעשה, מבחינת SEO צריך להתייחס לכל דף שנסרק

טיפים לשיווק אפקטיבי באינפוגרפיקה ועזרים חזותיים
טיפים לשיווק אפקטיבי באינפוגרפיקה ועזרים חזותיים אנו רואים את החשיבות ההולכת וגוברת של שיווק אפקטיבי בשימוש עם נתונים בשנת 2021 בעיקר בגלל כמויות הנתונים שעולם

משמעות הצבעים בשיווק דיגיטלי ופרסום
משמעות הצבעים בשיווק דיגיטלי ופרסום משווקים שלא מתייעצים עם אנשי גרפיקה ועיצוב, יכולים לטעות בבחירת צבעים נכונה שתשמש אותם בנכסים הדיגיטליים: אתר, לוגו, מודעות ממומנות,

המדריך לפרסום ממומן בפייסבוק
המדריך לפרסום ממומן בפייסבוק דף העסקי בפייסבוק בדרך כלל מכיל פוסטים שנועדו לשרת את מטרות העסק: סיקור וחוות דעת על מוצרים, פרסום דיגיטלי על מוצרים