שליטה במדיה החברתית

נוכחות ברשתות חברתיות
ניהול שוטף של דפים ברשתות החברתיות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין, נחשב לפעילות בעלת חשיבות רבה בימינו, לכל העסקים והחברות, מהקטנים ביותר ועד לחברות ששולטות במשק וחברות ממשלתיות. דף עסקי ברשתות החברתיות ובעיקר בפייסבוק ואינסטגרם הפך למעיין “עיר” מיוחדת של כל עסק ועסק, כאשר כמעט כל הקשרי לקוח מתבצעים באמצעות הדף פייסבוק והאינסטגרם. כאשר לקוח רוצה לשאול שאלה או להתעדכן על מוצרים חדשים של העסק, על שירותים חדשים שהחברה מציעה, או אפילו שסתם הגיע לדף דרך חבר שעשה לייק לדף, הרושם הראשוני שהוא מקבל הוא קריטי עד כדי כך שיש עסקים וחברות שפועלים ועובדים רק באמצעות הרשתות החברתיות שלהם
כיצד אנחנו משפרים?
כדי למקסם את ההזדמנויות האינסופיות שטמונות בדפים ברשתות החברתיות, ניהול הדפים ע”י מומחים הוא בגדר חובה לחברה\עסק הרוצה להיות רלוונטי בדיגיטל. אנו בקליקינג יודעים להתאים ולכתוב את התוכן המדויק שפונה לקהל היעד של תחום העסק, באמצעות גרפיקה ייחודית, יכולות מיקרוקופי גבוהות ויכולות טרגוט יעדים. אנו יודעים למשוך את קהל המטרה ולייצר פוסטים בליווי אנשי קריאייטיב איכותיים. אנו מסוגלים להניע את לקוחות הקצה לפעולה, תוך שילוב פיצ’רים שמטרתם לחסוך לעסק זמן וכסף. רובוט-צ’אט לדוגמא באתר ובפייסבוק יכול לתת מענה מיידי ללקוחות כדי לחסוך זמן תגובה של איש מכירות.
דף הפייסבוק משמש בין היתר דרך לשמור על קשר עם קהל הלקוחות, לבשר להם על מבצעים והטבות, לעדכן אותם בחדשות ועוד.
כאשר דף הפייסבוק פעיל ומתעדכן על בסיס שבועי\יומי ומרוענן במידע ותכנים על בסיס קבוע, התדמית של העסק משתפרת משמעותית, הדף מושך יותר (דבר שגורם ללקוחות פוטנציאלים לעקוב אחרי הדף), והעסק נשאר רלוונטי אל מול המתחרים.
נשמח לעזור ולייעץ לכם בכל דרך...
שעות פתיחה
- ראשון-חמישי: 07:00-23:00
- שישי: 07:30-15:00
- שבת: סגור

טיפים ליצירת מעורבות אורגנית לעסק באינסטגרם באמצעות מדריכים
טיפים ליצירת מעורבות אורגנית לעסק באינסטגרם באמצעות מדריכים מדריכי אינסטגרם הם דרך טובה ופשוטה לקבלת שיתופים, תגובות וקליקים נוספים על תוכן באינסטגרם, בנוסף זו דרך

המדריך למדידת ביצועים (KPI) בשיווק דיגיטלי בשלבי המשפך השיווקי
המדריך למדידת ביצועים (KPI) בשיווק דיגיטלי בשלבי המשפך השיווקי משפך שיווקי הוא האלמנט השיווקי הראשי בשיווק דיגיטלי להמרות והגדלת המכירות של המותג או המוצר. המשפך

הדפים באתר שחייבים לקבל דגש על אסתטיקה ותוכן
הדפים באתר שחייבים לקבל דגש על אסתטיקה ותוכן בשיווק דיגיטלי, כל דף באתר של עסק הוא חשוב. למעשה, מבחינת SEO צריך להתייחס לכל דף שנסרק

טיפים לשיווק אפקטיבי באינפוגרפיקה ועזרים חזותיים
טיפים לשיווק אפקטיבי באינפוגרפיקה ועזרים חזותיים אנו רואים את החשיבות ההולכת וגוברת של שיווק אפקטיבי בשימוש עם נתונים בשנת 2021 בעיקר בגלל כמויות הנתונים שעולם

משמעות הצבעים בשיווק דיגיטלי ופרסום
משמעות הצבעים בשיווק דיגיטלי ופרסום משווקים שלא מתייעצים עם אנשי גרפיקה ועיצוב, יכולים לטעות בבחירת צבעים נכונה שתשמש אותם בנכסים הדיגיטליים: אתר, לוגו, מודעות ממומנות,

המדריך לפרסום ממומן בפייסבוק
המדריך לפרסום ממומן בפייסבוק דף העסקי בפייסבוק בדרך כלל מכיל פוסטים שנועדו לשרת את מטרות העסק: סיקור וחוות דעת על מוצרים, פרסום דיגיטלי על מוצרים